Preferatele lunii ianuarie

04 februarie

Doamnelor, e disperata situatia. Sunt atat de obosita din cauza serviciului, incat tot ceea ce imi doresc este sa dorm. Totusi, incerc sa lupt cu sentimentul, asa ca m-am asezat comod in pat, l-am rugat pe domnul Très Chic sa ma serveasca cu un pahar de vin si m-am apucat sa trec in revista produsele folosite cel mai des in luna ianuarie. De aceasta data pot sa ma laud cu multe noutati, majoritatea descoperite in concediu.


Pentru ca in acest moment am nevoie de un pic de ordine in viata mea, as zice sa incepem cu categoria de ingrijire a pielii :)


Despre crema de zi de la Ivatherm, Sunlight 50+, v-am povestit aici. Puteti citi toate detaliile si de ce se afla printre preferatele mele. De cateva zile am inceput sa testez Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30. O sa va tin la curent despre cum decurg lucrurile si daca mi se par comparabile.


Brandul Soskin m-a luat prin surprindere. In primul rand ca, pana sa primesc cateva dintre produsele la December Beauty Bloggers Metting, nu mai auzisem despre el. Nu stiu cum mi-a scapat, pentru ca imi place foarte foarte mult ceea ce am folosit in ultima luna. Regenerating Anti-Ageing Night Cream este perfecta pentru pielea mea. In plus, masca Super Moist face ceea ce promite astfel incat, dupa folosirea ei, tenul meu este fin si hidratat.


Odata cu inaintarea in varsta trebuie sa incepem sa ne gandim si la zona decolteului. Daca nu vreti sa cumparati un produs special, va recomand sa folositi crema de fata. Eu am ales Babor Skinovage Firming&Decollete Cream si imi place foarte mult. Inca nu pot zice ce efect are pe termen lung, dar hidrateaza foarte bine.


Produsele de par Sistem Professional de la Wella m-au surprins. Pentru ca am un scalp extrem de sensibil, doar faptul ca ma uit cu coada ochiului la un sampon care nu este Vichy Dercos imi provoaca matreata. Asa ca mare mi-a fost mirarea cand am folosit Color Save Microlight 3D Complex mai bine de o saptamana si nu am patit nimic, ba din contra, parul meu s-a comportant admirabil. Masca din aceeasi gama il face moale si usor de descurcat.


In materie de make-up mi-am dat seama cat de mult apreciez primerul de la Radiant in momentul in care a trebuit sa il cumpar din nou. Pretul este minunat (30 de lei), iar un borcanel tine un an de zile. Blush-ul crema de la Rimmel inca se afla printre preferate, deoarece are un finish foarte natural. Daca aveti ocazia sa il cumparati, as zice sa nu ezitati. In cazul in care vreti sa citit mai multe despre el, puteti intra aici. In ceea ce priveste rujul, am optat pentru L'Oreal Collection Exclusive Eva's Delicate Rose. Culoarea este foarte frumoasa si potrivita pentru orice ocazie.
La final, vreau sa va marturilesc ca am cedat in sfarsit si mi-am mai luat doua produse MAC. Unul dintre ele este faimosul creion dermatograf in nuanta Teddy, despre care auzisem atatea. Si da, cred ca isi merita faima. Este cremos si se aplica impecabil.

In continuare, in cazul in care aveti o zi la fel ca a mea, va recomand sa urmariti acest clip. Promit ca viata o sa fie mai roz si mai pufoasa. Enjoy!



You Might Also Like

0 comentarii