L'Oreal Paris Collection Exclusive La Vie en Rose | Eva's delicate rose

26 februarie

Bucurie maxima! Vine weekendul! Si stiti ce o sa fac in cele doua zile libere? O sa stau in pat si o sa ma misc doar atunci cand va fi neaparat necesar. Sper ca dl Très Chic sa coopereze si sa ma ajute pe cat de mult posibil :) Prin urmare, voi folosi ultima farama de energie alocata acestei saptamani ca sa va povestesc despre un produs drag mie, apoi gata, trec pe "power saving mode".

Rujul L'Oreal Eva's delicate rose face parte din colectie limitata L'Oreal Paris Collection Exclusive La Vie en Rose lansata la sfarsitul anului trecut. Si este un roz foarte frumos, care merge la perfectie cu oja din aceeasi gama pe care v-am aratat-o aici.

ruj L'Oreal

Pentru ca sunt destul de conservatoare cand vine vorba de rujuri, m-am bucurat foarte tare cand am vazut cat de usor de asortata este culoarea Eva's delicate rose. Oricum mie nu imi sta deloc bine cu nuante tari, asa ca le cam evit. De asemenea, se intampla foarte rar imi construiesc machiajul in jurul culorii buzelor. De regula se intampla invers, aleg ce paleta doresc sa port la ochi, iar rujul vine final.

Eva's delicate rose

Finish-ul este unul mat, dar datorita consistentei cremoase, se asaza foarte bine pe buze si nu le usuca deloc. Rezistenta este medie. Deoarece obisnuiesc sa imi rod buzele, cam dupa trei ore simt nevoia de a-l aplica din nou. Insa, datorita nuantei atat de "iertatoare", mi-este foarte usor sa fac acest lucru si fara o oglinda prin preajma.


Daca va plac mult rujurile roz, va recomand sa incercati unul dintre cele cinci nuante disponibile in colectia L'Oreal La Vie en Rose. Chiar daca sunt editie limitata, inca le mai puteti gasi in magazine. Eu le-am zarit saptamana trecuta in Auchan. 

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii