Portfard de vacanta

01 februarie

Aha! Pariez ca va iau prin surprindere cu postarea de astazi. Stiu ca ar fi fost normal sa va prezint preferatele lunii, dar cum majoritatea dintre ele au fost descoperite in vacanta, mi s-a parut mai logic sa va arat ce am luat in portfardul de vacanta. Acest articol este al doilea dintr-o serie de trei.

De fiecare data cand primesc o mostra, ma gandesc ce bine o sa stea ea in portfardul de vacanta asa ca va dati seama ca am avut de unde sa aleg. Din experientele anterioare, mi-am dat seama ca marele meu pacat este acela de a impacheta prea multe lucruri, atat in materie de haine, cat si in materie de machiaj. Asa ca in ultimii ani am inceput sa reduc incet si sigur cantitatea de "chestii" pe care o car dupa mine. Inca nu am ajuns la varianta perfecta, dar simt ca ma intrept spre acolo.


Primul pas a fost sa pregatesc portfardul in doi pasi: ingrijirea pielii si machiaj. Apoi, am inceput sa ma gandesc la produsele de care am nevoie in deplasare, in ordine logica:
- demachiere: intial am pus in pachet o sticluta de apa micelara Bioderma si niste cotonele, dar din ratiuni de spatiu, atunci cand am facut valiza am inlocuit-o cu un demachiant de la NUXE. De asemenea, am adaugat si un gel pentru fata de la SOSKIN. Pentru ca am vrut sa fiu foarte cuminte cu rutina de ingrijire, am adaugat si un buretel exfoliant de la ecotools, dar nu l-am folosit deloc.
- fata: crema de ochi am pus-o in bagajul de mana prezentat AICI, iar in bagajul de cala am avut grija sa adaug Ivatherm Sunlight, o crema cu SPF 50 despre care puteti citi mai multe aici. Pentru seara am ale crema Regenerating Anti-Ageing Night Cream la SOSKIN. De asemenea, am luat cu mine si acidul hialuronic de la Collistar, precum si o masca hidratanta de la SOSKIN.
- par: ultima data cand am fost in vacanta am uitat complet sa imi iau sampon, asa ca a trebuit sa folosesc produsele de la hotel. Nu vreti sa stiti cum arata parul meu dupa o saptamana, uscat si chinuit. De data aceasta mi-am amintit sa iau cu mine sampon si masca hidratanta de la Wella Sistem Professional.
- corp: iubesc unturile de corp de la The Body Shop, asa ca am luat doua mini cutiute. Am exagerat putin, deoarece una a fost de ajuns. Pentru plaja am folosit Nivea protect&bronze, precum si o lotiune de la Avon pe care am aruncat-o in bagaj pe ultima suta. 
In plus fata de cele prezentate am avut si o sticluta mica cu un pic de acetona.


In privinta machiajului am pus cate putin din toate, dar nu le-am folosit prea des. Pe langa cele prezentate mai jos, am avut in geanta de avion si rimel si anticearcan.
- fata: fondul de ten de la Clinique stay matte, pe care l-am folosit de vreo doua ori, blush-ul crema de la Rimmel si bronzer-ul de la Lancome.
- ochi: paleta NAKED, trei pensule de la ecotools, eyeliner-ul de la Physicians Formula si creionul crema rose quartz de la Wjcon. Paleta si creionul le-am folosit de doua ori, in rest am optat pentru eyeliner si rimel, cat mai simplu.
- buze: Rimmel Kate Moss 104 si MAC Russian red.
- unghii: o oja de la Wjcon si una de la L'Oreal, pe care insa nu le-am folosit deloc.
- sprancene: mult iubitul creion Brow wiz de la Anastasia Beverly Hills.


La final, am reusit sa le strang pe toate intr-un portfard incapator:


Vi se pare ca am luat suficiente produse cu mine? Voi ce va luati cu voi atunci cand mergeti in vacanta?

You Might Also Like

0 comentarii