Review: Scrub Queen Helen Oatmeal 'n Honey

18 februarie


Despre proprietatile mierii cred ca se pot scrie pagini intregi. Are un gust foarte bun, dar se foloseste cu succes si in mastile pentru fata, pentru par, pentru masaj (printre ultimele gaselnite este masajul anticelulitic) sau pentru bai relaxante. De asemenea, in combinatie cu alte ingediente, poate deveni un bun exfoliant

Queen Helen

Potrivita oricarui tip de ten, mierea are calitati antioxidante, hidratante, tonifiante, calmante si remineralizante. Contine glucoza, acetilcolina, fermenti, acizi organici, substante hormonale, antibiotice si saruri minerale. Mierea de albine este valoroasa si prin continutul sau in vitamine precum B1, B2, B5, B3, care provin in exclusivitate din polenul si nectarul plantelor.

review scrub

In postarea cu rutina mea de ingrijire a tenului, v-am povestit despre scrubul Oatmeal 'n Honey de la Queen Helen, achizitionat de pe iherb

fata de masca Queen Helene

Daca mai sus v-am dat cateva informatii despre miere, ar trebui sa aflati cate ceva si despre taratele de ovaz. Acestea sunt foarte bune atat pentru sanatate, cat si in remediile de beauty. In principal, taratele de ovaz sunt considerate foarte bune pentru tratarea acneei, deoarece au proprietati de vindecare a pielii. In plus, folosite in scrub-uri, au rolul de a deschide si a curata porii.

review scrub

Deci iata ca in scrubul Qeen Helen se regasesc doua ingrediente extrem de benefice pentru ten. Nici nu este de mirare faptul ca imi place foarte mult, regasindu-se in rutina mea de ingrijire saptamanala. De regula, il folosesc cam de doua-trei ori pe saptamana ori cand sunt la dus, ori cand am chef sa ma tratez cu ceva bun si sa fac un pic de home spa
Cantitatea este extrem de generoasa (170 grame), iar de pret sa nu mai vorbim. Este mic, mic de tot, un adevarat chilipir (3,74$). Scrub-ul vine intr-un tub precum cele de crema de maini, iar singurul defect pe care i-l gasesc este faptul ca are un capac care se insurubeaza, fapt ce ingreuneaza un pic folosirea.


Textura este foarte ok, iar partile grunjoase sunt fine, neiritand pielea. Tocmai de aceea poate fi folosit destul de des, exfolierea fiind usoara, fara sa agreseze.


Mai intai imi umezesc pielea si apoi aplic produsul. Incep sa masez fata prin miscari circulare, fara sa fiu agresiva. Dupa cateva minute folosesc apa calda sau o discheta demachianta umezita ca sa curat fata. Pielea devine instant mai luminoasa si capata un aspect proaspat. De asemenea, nu o simt deloc uscata si nu ma "tine".




Ma declar perfect multumita de acest scrub si vi-l recomand. Cred ca merita sa il incercati, mai ales tinand cont de pretul atat de accesibil. Impreuna cu Oatmeal 'n honey am achizitionat si Mint Julep, despre care am citit numai lucruri bune. Inca nu am apucat sa il folosesc dar daca o sa imi placa la fel de mult ca acesta, cu siguranta voi fi foarte fericita :D.

Daca aveti intrebari, va raspund cu placere!

Va pup!

Cei de la iHerb mi-au alocat codul IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda de pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

You Might Also Like

0 comentarii