Review: Olay Total Effects crema de noapte

15 februarie

Desi am incercat diferite creme de noapte, cel mai bine ma inteleg cu Olay Total Effects 7 in one. M-am reintors la ea de fiecare data (cred ca sunt deja la al 3 lea tub). Inainte sa cititi mai departe, trebuie sa stiti ca eu am un ten normal, fara probleme.

crema de noapte

Pretul acestei creme este destul de bunicel, in jur de 60 de lei, si o gasiti la hypermarketuri. Tot de la acest brand am mai incercat diverse alte produse, dar cele din gama "7 in one" mi s-au potrivit cel mai bine.

review

Ambalajul este extrem de prietenos, e printre preferatele mele de pana acum. Desi recipientul este alb, daca il puneti in lumina, se poate vedea produsul ramas, ca sa nu existe surprize si sa va treziti fara crema (asa cum se intampla, de regula, la cutiile opace). Cantitatea este de 50 ml.

night cream

Pompita este minunata deoarece dozeaza exact cantitatea perfecta de produs si este foarte igenica. Desi nici cremele in borcanel obisnuit nu ma deranjeaza, nu pot sa nu apreciez utilitatea acestui tip de ambalaj.

Iata ce sustine producatorul despre crema de noapte Olay Total Effects 7 in one pentru fermitate.


Ce va pot spune eu este ca textura este light si placuta si, de aceea, intra foarte usor in piele. De asemenea, este hidratanta si ii ofera tenului meu exact ceea ce are nevoie astfel incat dimineata sa am o piele luminoasa si fericita. In plus, sunt convinsa ca impreuna cu serul de la No7 are si efect antirid.
Totusi, nu as putea sustine faptul ca exfoliaza delicat sau ca intensifica nuanta tenului. Nu am vazut absolut niciunul dintre aceste efecte de cand am inceput sa folosesc acest produs. Si, din pacate, n-am simtit nicio diferenta in reducerea porilor. Nope, tot acolo sunt, tot la fel de mari.

textura


Chiar daca ma gandesc sa mai incerc si alte creme, sunt convinsa ca mereu o sa ma reintorc cu placere la cea de la Olay. Este un produs tip drugstore foarte bun, care mie mi se potriveste de minune.

Daca aveti intrebari, va raspund cu placere!

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii