Review: Pudra minerala de baie Sabon

13 februarie

Baia mi se pare o modalitate de relaxare subapreciata. Am auzit atat de multe persoane care nu pot sa sufere sa faca baie, se plictisesc si care nu inteleg de ce imi place sa dispar cu orele in cada. Ei bine, pentru mine a face baie inseamna a ma desprinde de absolut toate problemele "din afara". Insusi ritualul de pregatire: aprinderea lumanarilor parfumate, alegerea spumantului sau produselor ce urmeaza sa fie folosite si decizia asupra cartii pe care sa o iau cu mine, imi provoaca placere si o stare de liniste. Cand sunt in baie nu ma mai gandesc la nimic si parca toate problemele dispar la usa. Sunt capabila sa stau sa citesc ore intregi, pana se raceste apa. Ba, de multe ori, dau drumul la robinet pentru a o reincalzi. Nu zic, nici la dus nu imi displace, dar acolo este alta poveste. Cand sunt la dus e invers, ma gandesc la problemele de pe parcusul zilei si cele viitoare, imi fac planuri si rezolv diverse. Sunt mult mai eficienta :)
Daca nu sunteti iubitoare de bai prelungite si aromate, va recomand sa incercat si aceasta metoda de relaxare intr-o zi in care simtiti ca aveti nevoie sa luati o pauza de la orice. Garantez ca o sa mearga daca ritualul este facut cum trebuie :D

Si pentru ca tot am deschis acest subiect, am sa va povestesc despre pudra minerala pentru baie de la Sabon. Dupa cum stiti, sunt mare fana al acestui brand asa ca, in una dintre incursiunile in magazin, nu m-am putut abtine sa nu cumpar ceva nou.


Ca de fiecare data, nu mi-este jena sa recunosc faptul ca ambalajul a facut toata treaba de convingere. Cum sa rezist unui recipient din sticla, cu aspect vintage?! E suficient sa il privesc ca sa ma umplu de incantare :) Am ales varianta Vanilla coconut, deoarece mi se pare ca miroase foarte imbietor. 


Nu pot sa nu va arat modalitatea de inchidere. Se face cu ajutorul unor cleme metalice. Desi arata foarte bine, de fiecare data cand inchid capacul ma gandesc cu groaza ca se poate sparge din cauza presiunii metalului. Ba chiar mi se pare ca s-a ciobit un pic pe la margini.


Dar ce este aceasta pudra? Producatorul sustine ca este un amestec de saruri minerale din Marea Moarta si uleiuri esentiale, care au scopul de a relaxa si indeparta stresul. Se pare ca sarurile de la Marea Moarta contin mai multe minerale esentiale precum magneziu, calciu, sodiu. Pe langa scopul de relaxare, se presupune ca aceasta pudra minerala hidrateaza pielea, lasand-o catifelata. 


Atunci cand cada este umpluta pe jumatate, eu adaug cam un pumn de produs in apa. Imi ia destul de mult sa scot pudra din borcan deoarece este foarte tasata. De regula, folosesc una dintre cleme ca  sa o sfaram. Dupa ce pudra ajunge in apa, se formeaza o spuma, insa nu foarte multa (nu ca la un spumant obisnuit) si care dispare dupa o perioada destul de scurta de timp. Imediat incepe sa se simta destul de puternic aroma de nuca de cocos.
Pentru ca am folosit pudra de baie de suficiente ori, pot spune ca in afara de beneficiul mirosului care chiar are un rol important in procesul de relaxare, nu am observat alte calitati deosebite ale acestui produs. Nu mi se pare ca hidrateaza in mod deosebit pielea. Ca dupa fiecare baie, simt nevoia sa aplic crema hidratanta. Tinand cont si de pretul marisor (58 de lei), nu as mai recumpar acest produs. Imi place sa il folosesc deoarece imi da impresia ca am grija de mine si pentru ca face parte din acel ritual descris mai sus, dar nu cred ca este un must sau ca are efecte extraordinare. Daca stau sa ma gandesc, l-as pune pe picior de egalitate cu spumantul. Asa cum spuma ne face placere, fara a avea efecte reale asupra pielii (ba uneori chiar o usuca mai tare), cam asa se intampla si cu pudra minerala de baie.

Inainte de incheiere, am o curiozitate: voi preferati sa faceti baie sau dus? :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii