Am implinit un an!

27 februarie

Da, da. Stiu ca nu va vine sa credeti, dar asta e adevarul :) Am inceput sa scriu pe acest blog pe 27 februarie 2012 si iata-ma tot aici, un an mai tarziu. Am scris in medie 3,6 postari pe saptamana, ceea ce inseamna ca eu si domnul blog Très Chic avem o relatie destul de stransa, iar pasiunea nu a scazut deloc, ba din contra!  


Oricate lucruri as avea de povestit, fara feedback si fara sustinerea voastra m-as fi oprit. Asa ca va multumesc pentru acest lucru. Fiecare comentariu si like mi-au adus un zambet pe buze, pentru ca inseamna ca ceea ce scriu va ajuta, va face placere sau va starneste o reactie si asta e bine, e foarte bine :)

Si pentru ca voi imi faceti un cadou de fiecare data cand ma cititi, o sa va fac si eu un cadou de ziua "mea". Revin cu mai multe detalii pana la sfarsitul saptamanii. Promit sa nu va las sa asteptati prea mult.

Va pup si va multumesc!

You Might Also Like

1 comentarii

  1. La multi ani cat mai blogorifici! Felicitari pentru acest coltisor virtual pe care l-ai umplut cu lucruri frumoase si sincere. Iti doresc cat mai multa inspiratie si feedback din partea cititorilor pentru ca el este cel care te umple de enegie si iti da imboldul de a scrie. Te pup!

    RăspundețiȘtergere