Comanda iherb

08 februarie

Acum ceva vreme am facut o comanda pe iherb, nu pentru ca aveam nevoie, ci pentru ca efectiv nu m-am putut abtine :) Nu mi-am luat prea multe lucruri, doar cateva care mi-au facut cu ochiul.


De multa vreme tot dadam tarcoale mastilor de la Queen Helen. Pana la urma m-am decis sa achizitionez doua dintre ele (desi si acum ma uit cu ochi avizi si la cea cu caise): Mint Julep Masque si Oatmeal 'n Honey. Pe prima inca nu am incercat-o, dar cea de-a doua a devenit o preferata.


Un must este pasta de dinti Powersmile, chiar pretextul pentru care am dat comanda :D Si ma bucur foarte mult ca am adaugat in cos si African Black Soap. Eu deja sunt fana celui prezentat aici. Acesta pare mult mai comercial, avand o forma frumoasa si un miros minunat. Insa ceea ce este important este faptul ca ingredientele sunt naturale. L-am adaugat cu mare placere colectiei mele.


Am tot auzit despre sosetele speciale pentru hidratare, dar nu m-am prea indurat sa dau banii pe ele. Totusi, cand le-am vazut pe cele de la ecotools pentru cativa dolari, m-am gandit ca ar fi dragut sa le incerc. Nu am probleme deosebite cu calcaiele uscate dar na, nu cred ca imi dauneaza sa am asa ceva prin casa. Inca nu le-am incercat.


Deoarece de vreo 6-7 luni am impresia ca incep sa am cam multe lapsusuri si nu sunt deloc obisnuita cu asa ceva, m-am decis sa iau atitudine.  Cica ar fi ceva normal (m-am dus si la medic, ca sa fiu sigura), asa ca am hotarat sa imi cumpar un supliment bun pentru asa ceva, Extra Strenght Ginkgo.


Pentru sora mea am luat balsamul Nature's Gate. Dupa cum vedeti, a venit foarte bine ambalat. Abia astept sa i-l dau saptamana viitoare si sa imi spuna cum i se pare :D


Cam astea au fost achizitiile. Rezist cu eroism ca sa nu fac urmatoarea comanda pentru ca, sincera sa fiu, nu prea mai am nevoie de nimic de acolo.

Toate produsele au link catre site daca vreti sa cititi mai multe despre ele. In plus, cei de la iHerb mi-au alocat un cod IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii