Perfect number: No7

05 octombrie

O iubesc pe Lisa Eldridge :) Si voi ar trebui sa faceti la fel! De ce va marturisesc asta? Pentru ca ieri am fost la evenimentul de lansare a noii game Boots No7 - Beautiful Skin. Iar cum Lisa este Creative Director Boots No7, am fost tare bucuroasa sa vad despre ce este vorba.
Am aflat cu uimire ca No7 este numarul unu in UK. Da, stiam ca este un brand foarte bun, dar nu aveam ideea ca este cel mai bun. Ni s-a povestit ca in anumite momente cheie (lansarea serului Protect&Perfect spre exemplu), femeile s-au calcat efectiv in picioare si au stat cu orele la coada ca sa obtina produsele minune. 


Dar ce aduce nou gama Beautiful skin?
- o impartire clara a tipurilor de piele: Normal/Gras, Normal/Uscat si Uscat/Foarte Uscat. Pentru a facilita experienta la raft, fiecarei game i-a fost atribuita o anumita culoare 
- toate produsele sunt hipoalergenice si testate dermatologic
- toate cremele de zi contin protectie SPF 15 & UVA 5*
- reducerea celor trei pasi de ingrijire zilnica (demachiere, tonifiere, hidratare) la doar doi pasi (curatare si hidratare). Mai exact, produsele de curatare indeparteaza rapid orice urma de machiaj, astfel incat folosirea unui tonic (al carui rol era tocmai de a completa demachierea) nu mai este necesara
- ingrijire pentru fiecare etapa a imbatranirii pielii (peste 25+, 35+ si 45+)
- promisiunea ca, in cazul unei folosiri constante si corecte, efectele se vor vedea in 14 zile - un ten mai curat si mai luminos
- o serie de produse special concepute care sa trateze nevoile specifice ale pielii (tratamentul rapid pentru cosuri care promite reducerea acestora in doar doua ore, tratamentul rapid pentru piele uscata, roll-on pentru zona ochilor, primer al carui efect dureaza pana la 8 ore)


Ce m-a impresionat si mi-a atras atentia?
- in primul rand adviserii No7 adusi din UK. A fost o reala placere sa stau de vorba cu ei. Va spun ca respectivele persoane povesteau cu o placere si o daruire de iti era mai mare dragul sa discuti cu ei. Cred ca asta e un detaliu care cam lipseste din Romania - oameni dedicati si bucurosi sa te ajute, adevarati ambasadori ai brandului. De la ei am aflat, off the record, ca este posibil ca dispozitivul minune de recunoastere a nuantei pielii care ajuta la stabilirea clara a unei nuante de fond de ten potrivite sa ajunga si la noi in prima parte a anului viitor. Daca vreti sa aflati mai multe despre el, puteti asculta aici.
- si nu numai ca am aflat lucruri noi, dar am si fost intrebata ce produse cred ca s-ar potrivi pietei din Romania sau care sunt obiceiurile noastre in materie de ingrijire. Mi s-a parut o modalitate extrem de folositoare de a afla insight-uri despre o anumita piata - intreaba-ti consumatorii. Foarte inteligent, Boots :)
- va dati seama ca am pipait majoritatea produselor din colturile de testare. Si pot sa va spun ca mi-au atras in mod deosibit atentia serurile Protect&Perfect si Protect&Perfect Intense. Au o textura foarte fina, matasoasa. Si ca sa fiu complet sincera, oricum serul m-a castigat de la povestea cu femeile disperate ca sa il cumpere. Am zis ca trebuie neaparat sa il incerc!


- impresionant mi s-a parut si primerul Airbrush Away. Vai, vai ce fin este. E o mare placere sa il atingi. Iar ca textura, pare mai degraba o crema, nu este deloc apos, asa cum sunt majoritatea primerelor.


- sunt decisa sa incerc si crema de ochi tot din gama Protect&Perfect

Va spun sincer ca in acest moment, visul meu este sa ma lase cineva vreo 3 ore si cu portofelul plin intr-un magazin Boots. Ahh, ce prapad as face :) Dar in cazul in care nu ajungeti la Londra, sa stiti ca puteti gasi produsele No7 in magazinele Sensiblu

Si acum va las si cu cateva poze.









Era sa uit de analiza facuta la fata locului. Cu ajutorul unor dispozitive si intrebari, am aflat ca am un ten matur, cu elasticitate buna (am avut emotii la faza asta) si ca sebumul se afla la un nivel normal.


Voi ce parere aveti despre produsele No7?
Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii