OOD - Casual

26 octombrie

Ce mai faceti dragi doamne? Eu am tras aer in piept si m-am hotarat sa fac un outfit of the day. Am mai avut cateva tentative nereusite. Nu stiu de ce, dar sunt total nefotogenica, ori imi ies buzele prea subtiri, nasul prea lung, pometii prea inalti, ba sunt prea scunda, ba prea inalta, ba cu parul aiurea, ba eu sunt ok, dar pozele blurry si tot asa. Sau ma rog, sper ca sunt nefotogenica, ca altfel ar insemna ca ma vad mai draguta decat in realitate si ar fi tragic :D

Pozele au fost facute weekendul trecut, cand am fost la munte. Nici de ele nu sunt prea fericita si m-am gandit daca sa le public, dar ar fi fost nepoliticos pentru efortul depus de cineva pentru a le face.


Geaca Mango, Bluza Stradivarius, ochelari H&M.


Cizme no name.


Geanta Pull&Bear.


Colierul nu imi mai aduc aminte de unde. Posibil de la Meli Melo


Si inca una de final.


Cum vi se pare? :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii