Manufaktura - Chocolate and Orange shower peeling - Review

01 octombrie

Astazi am cedat tentatiei si mi-am cumparat o cutie rece-rece de cola. Asa ca scriu postarea in timp ce o savurez :) Asta asa, ca sa va fac pofta daca suntei fane Cola.

Dar ca sa trecem la subiecte mai serioase, vreau sa va povestesc despre shower peelingul de la Manufaktura. L-am cumparat acum cateva luni, sub impulsul momentului. Trebuie sa recunosc ca ambalajul si-a facut treaba si nu i-am putut rezista. Chiar daca imi place foarte mult scrubul de la Sabon, m-am gandit ca ar fi frumos sa diversific si sa incerc si altceva.


Nu imi amintesc exact pretul, dar pot spune ca nu a fost ieftin deloc. Deci va dati seama ca am inceput sa il folosesc exact in aceeasi seara :D


M-am gandit ca un mix intre ciocolata si portocale nu poate sa faca decat bine pielii. In mintea mea s-a facut conexiunea ciocolata - piele frumoasa (trebuie sa recunosc ca portocala a trecut intr-un plan secund in imaginatia mea).


Mirosul este placut, dar nu exagerat de puternic. Textura este ciudata, gelatinoasa si cu niste particule usor grunjoase. Trebuie sa dau dovada de forta ca sa scot ceva din sticluta, lucru care ma enerveaza destul de tare. Cred ca un asemenea produs ar fi stat mai bine intr-un borcanel.


Imi pare rau sa va spun ca acest showe peeling nu are absolut niciun efect pentru mine. L-am incercat pe pielea uda, mai putin uda, si mai uda si nimic. Dar nimic, nimic, mi se pare frectie la picior de lemn. Particulele acelea care ar fi trebuit sa inlesneasca peelingul sunt mult prea putine si mici si nu ajuta cu nimic. Mai mult, aplicat pe pielea uda, formeaza ca un fel de pelicula usor cremoasa care face imposibila orice fel de exfoliere.


Deci exfoliere zero. In ceea ce priveste catifelarea pielii, zero din nou. Pur si simplu acest produs nu  imi aduce niciun beneficiu desi, evident, il folosesc in continuare pentru ca mi-e mila de banii dati. Am stat si m-am gandit, poate e un produs potrivit pentru persoanele cu pielea sensibila, dar mi-ar fi  placut sa scrie pe ambalaj, astfel incat persoane cu pielea de crocodil, ca mine, sa nu cada in capacana ambalajului frumos :)

Voi ati incercat acest produs?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii