Bunatati de la bam boo

30 octombrie

Nu pot sa va explic de ce, dar sunt tare atrasa de obiectele de decor. As cumpara incontinuu, numai bani sa am. Din pacate, de regula sunt si scumpe asa ca trebuie sa ma abtin.

Weekendul trecut eram prin Afi si am vazut magazinul bam boo. Nu stiu de cate vreme e deschis, dar eu abia acum l-am observat. Am intrat si am ramas impresionata. Mi-a placut pentru ca era spatios, produsele erau aranjate frumos, nu inghesuite cum sunt prin magazinele lor din celelalte mall-uri, si cu muzica de relaxare pe fundal. M-am invartit cred ca 20 de minute si m-am minunat. Chiar imi place foarte mult noua colectie, atat din punct de vedere cromatic, cat si ca model. Pentru ca momentul m-a prins pe picior gresit si cu garda jos, nu am plecat tocmai cu mana goala...


"Barcuta" a costat in jur de 25 de lei si o sa vina foarte bine pe o suprafata maro inchis.


Am mai luat niste bilute de decor (9.99 ron) pe care planuiesc sa le pun intr-un vas de la Ikea, probabil impreuna cu niste potpourri.


Si foarte tare m-au atras ghivecele de mai jos. Erau patru modele, fiecare la 9.99 lei, asa ca m-am indurat sa iau doar doua. Cum vi se par? Eu cred ca sunt tare frumoase :)


Ce mi-au mai atras atentia dar mi s-au parut incredibil de scumpe (2 milioane) au fost casetele de bijuterii din lemn, imbracate in piele (sau asa mi s-a parut mie).


Sau colectia Bollywood :)

Poze luate de pe bamboo.ro

Tare mi-e frica sa ma intorc acolo pentru ca sigur nu plec cu mana goala si tragic este ca nu mai am unde sa le pun :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii