NOTD Orly - Close your eyes

08 octombrie

Stiu ca am tacut malc in ultima vreme pe partea de postari NOTD. Din pacate, unghiile mele au suferit o adevarata "cadere". Intr-o singura zi s-au exfoliat la maxim si s-au rupt ingrozitor. Aratau oribil, asa ca a trebuit sa le tai la maxim. Si pentru ca tot nu si-au revenit, am continuat sa fac asta de fiecare data cand cresteau un pic. Si acum tot super scurte sunt, dar parca pot spune ca sunt mai ok si arata decent.

Manichiura de astazi este facuta cu Close your eyes de la Orly, oja cumparata de la targul de la Romexpo.


Va spuneam ca atunci cand am ajus acasa am descoperit ca una dintre ele avea eticheta cu data de expirare sfarsit de septembrie. Ei bine, le-am scris pe pagina de Facebook si mi-au spus ca de fapt a fost o eroare de etichetare. Eu tind sa cred ca ori ojele Orly au calitate slaba, ori raspunsul nu a fost unul adevarat. De ce? Pentru ca ambele oje sunt incredibil de proaste! Close you eyes, data intr-un singur strat, fara top coat, incepe sa se cojeasca in doar trei ore si nu exagerez deloc. Si pentru ca stiu ca unghiile mele nu-s tocmai cel mai bun etalon, am facut experimentul si pe unghiile surorii mele, unde ojele rezista cateva zile fara nicio problema. N-am facut poze ca sa va arat, dar sigur v-ati fi ingrozit.


Pentru manichiura de astazi am folosit un base coat, doua straturi de oja si un top coat. Nu stiu daca se poate vedea in poze, dar peste noapte a inceput deja sa sara un pic de tot pe la varfuri. Pacat de culoare, deoarece este superba, perfecta pentru toamna.




Sunt extrem de dezamagita si va spun sincer ca nu o sa mai dau banii niciodata in viata mea pe o oja Orly. Chiar daca sa zicem ca eu am avut ghinion si ojele sunt proaste pentru ca au expirat, faptul ca ei nu s-au sesizat si au ales sa spuna ca a fost o problema de etichetare ma deranjeaza teribil.

Sunt tare curioasa daca voi aveti astfel de probleme cu ojele de la ei.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii