Preferatele lunii octombrie

27 octombrie

Ziua mea a fost si a trecut, dar nu imi pare rau. Parca anul asta a fost un carusel in care s-au intamplat multe lucruri frumoase. Si pentru ca am fost atat de ocupata pe plan personal, nu am prea avut timp sa incerc lucruri noi din sfera de beauty.


Se zice ca incepi sa apreciezi anumite lucruri atunci cand nu le mai ai. Asa patesc si eu atunci cand imi pierd Tangle Teezer-ul prin casa. Sunt pur si simplu disperata pentru ca am un par fin, care se innoada teribil. Aici puteti vedea review-ul pe care l-am scris. Recent am descoperit o metoda foarte buna de a-l curata perfect: pun sapun lichid pe el, foarte putina apa si apoi iau o periuta de unghii pe care o trec peste perisori de mai multe ori. In final iese ca nou.


Machiajul ochilor l-am tinut la minium, folosing de regula paletele NAKED. Nu le-am mai pus in poza deoarece cred ca ati ajuns sa va plictisiti de ele. Dar sincer va spun, oricat de multe farduri as cumpara, tot la ele ma intorc. Pentru blush am folosit paleta de la NARS, editie speciala. In anumite dimineti cand m-am simtit chiar lenesa am inlocuit fardul din pliu cu bronzerul Laguna.
Rujul Rouge Edition Velvet de la Bourjois a ramas in continuare preferatul meu, chiar daca toamna l-am cam uitat prin sertar. Culoarea sa e minunata si perfecta pentru toamna. Puteti vedea swatch-uri aici.
Initial am achizitionat concealerul de la Too Faced cu gandul de a-l folosi sub ochi insa nu mi-a placut deloc. Abia recent am inceput sa il aplic pe imperfectiunile de pe fata si mi se pare ca mi se potriveste foarte bine.


Am folosit oja Wjcon 193 obsesiv. Am tot vrut sa fac un NOTD cu ea, dar parca unghiile si cuticulele mele nu vor sa coopereze. Urmeaza curand, promit :D


Asa cum v-am mai spus de o mie de ori, eu chiar cred in puterea mostrelor si de aceea ma entuziasmez de fiecare data cand le primesc. Clinique Superdefense SPF 20 este un deluxe size de la Sephora. Aproape am terminat borcanelul si ma gandesc extrem de serios sa ma duc si sa cumpar varianta mare.


Deoarece gelul de dus de la Yves Rocher mi-a deschis apetitul pentru mirosurile fructate, dar s-a terminat, am inceput sa folosesc Le Petit Marseillais, varianta Fleur d'Oranger si chiar imi place. Este extrem de fresh si potrivit pentru un dus rapid.


Probabil noiembrie o sa fie un pic mai exciting, mai ales ca am primit diverse cadou si am cumparat si beauty box-ul de la Look fantastic. Da chiar, v-ar interesa un haul cu cele primite de ziua mea?

Seara frumoasa!

You Might Also Like

0 comentarii