Lookfantastic Beauty Box (octombrie 2015)

23 octombrie

Luna octombrie este luna mea, asa ca am fost draguta cu mine insami si mi-am facut un cadou special, cutia de la lookfantastic. Se pare ca octombrie a fost si luna lor, adica aniversarea de un an de cand au lansat acest beauty box, asa ca ambalajul a avut un design special.


Cutia a costat 15 lire, la care s-a adaugat transportul de 9 lire. Noi am fost trei persoane, asa ca in total am platit 18 lire, un pret decent dupa parerea mea. Pachetul a fost trimis prin curier si a durant cam o saptamana pana sa ajunga la mine.


Am decis sa comand editia din aceasta luna deoarece brandurile sunt cunoscute, iar descrierea produselor este extrem de interesanta. Si de data aceasta le voi pune pe noptiera aproape de mine, ca sa nu le ratacesc prin casa asa cum mi se intampla de obicei.


Monu Firming Moisturiser este o crema hidratanta ce contine colagen si aloe vera. Planuiesc sa o folosesc seara. Pretul pentru 50 ml este de 22,50 lire, iar varianta mea este de 25 ml.


12% din valoarea vanzarilor pensulei Look better feel better este donata unei institutii specializate. Este foarte fina si are o forma potrivita pentru aplicarea si amestecarea fardului, asa ca ma bucur ca am adaugat-o colectiei mele. Pret 6,99 lire.


Elemis hydra-balance day cream  promite sa hidrateze pielea. Tubul are 20 ml, iar varianta full-size (50 ml) costa 38 lire.


Zilele trecute ma gandeam ca nu am mai folosit de multa vreme un produs de exfoliere, asa ca Murad AHA/BHA exfoliating cleanser a picat la fix. Am inteles ca ar fi special deoarece contine atat particule (pentru exfoliere fizica), cat si exfolianti chimici. Pretul este de 34 lire pentru 200 ml. Murad este un brand scump, asa ca ma bucur ca am ocazia sa incerc un produs de la ei si sa vad daca merita banii.


Desi nu sunt mare fan al produselor pentru par (cu cateva exceptii, evident), o sa incerc sa nu uit sa folosesc Percy & Reed Sensational No Oil Oil. Stiu, numele m-a nedumerit si pe mine :) Varianta de 60 ml costa 14 lire.


Dintre toate surprizele aflate in cutie, ma bucur cel mai putin de NUXE reve de miel. Nu am nimic impotriva acestui produs, dar am deja cateva creme de maini care asteapta sa fie testate, asa ca parca nu sunt nerabdatoare sa o incerc si pe aceasta. Singurul aspect pozitiv este faptul ca dimensiunea o face usor de carat in geanta. 75 ml are un pret de 11 lire.


Balance me Radiance face mask promite o tripla actiune: curata, exfoliaza si ilumineaza. Full-size 75 ml cost 17 lire.


Cred ca un beauty box este o modalitate interesanta de a incerca produse noi, insa nu as comanda aceasta cutie lunar. Inca ma uit cu invidie in SUA unde cu 10$ ai acces la branduri precum Urban Decay, insa cred ca va dura destul de mult pana sa ajungem si noi la acel nivel.

Pe voi va atrage un astfel de produs?

You Might Also Like

0 comentarii