Un pic de shopping nu strica niciodata (Sephora)

09 octombrie

Primavara si toamna se numara reducerile de la Sephora, pentru ca incep "private sales" cu 20% reducere. Nici in acest sezon nu am rezistat si am facut nu unul, ci doua drumuri in magazinul din Megamall. Si totusi sunt suparata pentru ca mai voiam doua produse: beautyblender si un fond de ten Chanel, pe care nu am apucat sa le iau deoarece am trait sub falsa impresia ca promotia tine pana pe 10 octombrie, cand de fapt s-a terminat pe 8 octombrie...


Ca sa fie clar, chiar daca nu am nevoie de ceva anume, pur si simplu nu este posibil sa nu profit de discount atunci cand apare. Asa ca, deoarece nu avem nimic in minte, de aceasta data m-am lasat dusa de inspiratie.


Momentan, seara folosesc Clinique moisture surge intensive si imi place, dar parca as vrea sa incerc si altceva dupa ce se termina. Deoarece ma inteleg destul de bine cu acest brand si citisem cate ceva despre Super rescue antioxidant night moisturizer, am decis sa il cumpar.


Desi abia am inceput sticluta de Rexaline line killer si cred ca imi va lua 6 luni sa o termin, nu am rezistat sa nu imi iau o noua crema. Mi-au cazut ochii pe Clarins "Special" Eye contour balm si sper ca am facut alegerea corecta. Va mai dau un semn la primavara, cand voi ajunge probabil sa o folosesc :)


Despre buretelul Konjac am tot auzit. Cand l-am vazut la raft, mi-am adus aminte de toate review-urile pozitive pe care le-am citit, asa ca l-am pus in cos. Inca nu am apucat sa il folosesc, dar am asteptari mari de la el.
Deoarece zilele trecute ma uitam pe YouTube si una dintre fetele din SUA povestea despre mastile Sephora, m-a facut curioasa sa incerc si eu una. Nu mi-am amintit exact pe care o recomanda ea, dar am ales-o pe cea de trandafiri. Chestia interesanta este ca aceste masti se lasa peste noapte si, prin urmare, banuiesc ca au un efect mai mare decat cele normale. We shall see!

 
Si de aceasta data am fost dezamagita pentru ca nu am primit nicio mostra. Daca imi cititi blogul, stiti ca eu am o pasiune pentru ele, mai ales ca de multe ori am descoperit produse bune pe care le-am cumparat mai apoi full-size. Totusi, m-am incapatanat si am intrebat despre masca Glamglow verde. Una dintre fete a mers cu mine la raft si mi-a pus o mostra intr-un recipient Sephora si, tot vorbind despre brand, pana la urma a adaugat si un pic din cea albastra. Cred ca diseara folosesc una dintre ele, deoarece sunt tare curioasa cum functioneaza. Deja le-am incercat pe cea neagra si cea gri.

Voi ati profitat de reducerile din acest an?

You Might Also Like

0 comentarii