Preferatele lunii septembrie

05 octombrie

Luna octombrie este luna mea, cea mai cea dintre cele si abia o astept in fiecare an. Recunosc, mi-e cam dor de octobrie de acum 20 de ani, cel cu vanticel de toamna si frunze ruginii, dar clima s-a schimbat, iar eu trebuie sa ma adaptez. Macar nu au disparut ploile lungi de seara, cand stau linistita in pat, cu o carte in mana.


Sfarsitul lui septembrie inseamna si o noua postare cu preferate. Luna care a trecut nu am facut multe experimente, asa ca mi-e teama ca nu am sa va arat cine stie ce noutati. Oricum, produsele prezentate mai departe sunt incercate si folosite de luni de zile, astfel incat parerea mea este foarte clar conturata.


Cel mai mult imi place fondul de ten Revlon Colorstay deoarece l-am gasit in culoarea perfecta pentru mine. Rar mi se intampla asa ceva. Pur si simplu nu iti dai seama ca am ceva pe fata, ceea ce nu poate fi decat minunat. Sub ochi folosesc celebrul anticearcan de la Maybelline pe care vi l-am prezentat aici. Din pacate, pielea mea e ca nelumea pe pamant. Mai exact, in loc sa se usuce odata cu venirea frigului, se pare ca devin uleioasa in zona T. Asa ca sunt nevoita sa recurg la o pudra Revolution de la Madina, preferata mea in acest moment.


Pentru ca soarele nu prea si-a arat fata in ultimele saptamani, am lasat un pic deoaparte crema de la Ivatherm si am revenit la Estee Lauder DayWear. Imi place tare mult textura ei. Crema de corp L'Occitane cu verbina a fost un cadou de la prietena mea si nu asteptam sa imi placa asa de mult. Mirosul este foarte fresh. Gelul de dus de la Yves Rocher nu mai are nevoie de prezentari. V-am povestit deja totul despre el (atentie, dati click doar daca vreti sa vi se faca pofta de zmeura :D).


La final vreau sa aduc laudele mele paletei de ochi Naked 3. Am folosit-o din plin atat pentru machiajul meu, cat si pentru cel al prietenei mele, cu ocazia nuntii sale. Am fost foarte madra (dar si inspaimantata) sa o machiez, dar totul a iesit minunat. Tusul de la Physicians Formula este foarte bun. Ei bine, cel prezentat in postarea de acum doi ani si-a dat obstescul sfarsit tocmai cand ma obisnuisem cu ideea ca e nemuritor. Nu am stat degeaba si am cumprat unul nou de pe iherb. Sper sa fie la fel de rezistent ca si predecesorul sau. In privinta pensulelor de machiaj, E70 de la Sigma mi se pare perfecta dimineata, atunci cand ma grabesc. Datorita formei sale o folosesc atat pentru a aplica fardul pe pleoapa mobila, cat si pentru a-l "amesteca" in pliu.

Va doresc un octombrie minunat! :*

You Might Also Like

0 comentarii