NOTD: Wjcon 193

02 noiembrie

Data trecuta v-am promis ca va voi arata oja favorita, Wjcon 193. Din pacate, cuticulele mele nu sunt in cea mai buna forma, dar planuiesc sa imi fac o programare la manichiura cat de repede posibil, asa ca va rog sa ma scuzati ^_^


In aceasta perioada a anului prefer rosu, grena si culori foarte inchise, insa chiar daca nu se incadreaza in profilul descris, aceasta oja mi se pare foarte frumoasa, potrivita pentru toamna si iarna. 


Rezistenta este chiar buna. Pe unghiile mele sta fara sa sara cam trei zile, in conditiile in care o oja normala rezista o zi, maxim doua.


Si o poza la lumina artificiala.


Daca nu ma insel, cred ca ultima oara cand am fost in magazin am vazut-o la reducere si era in jur de 16 lei. Cum vi se pare culoarea? Va place?

Noapte buna!

You Might Also Like

0 comentarii