Review: Estée Lauder DayWear SPF 15

24 noiembrie

Daca v-as spune ca Estée Lauder ma duce cu gandul la castraveti, cred ca m-ati privi uimite pe deasupra ochelarilor ipotetici si mi-ati spune "Dar Delia, cum de ti-a trecut prin cap o asemenea gogomanie?". Daca nu ma credeti, va provoc sa mergeti in cel mai apropiat magazin Sephora si sa incercati crema Estée Lauder DayWear, SPF 15.


Nu am vrut sa va intimidez de la inceput, dar sa stiti ca numele complet este Estée Lauder DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme Broad Spectrum SPF 15, pentru pielea normala si mixta. Este o crema hidratanta, care contine anti-oxidanti cu rolul de a reduce efectele toxice ale radicalilor liberi. Vitaminele E si C din compozitie ajuta la accelerarea procesului natural de refacere a pielii si intarzie imbatranirea acesteia. Totodata, ofera protectie solara impotriva radiatiilor UVA si UVB. 


Imi place faptul ca aceasta crema are o textura extrem de usoara astfel incat nu incarca deloc, deoarece intra in piele foarte repede. De asemenea, este foarte fresh, mai ales datorita mirosului de castravete. Deoarece o folosesc dimineata, ma ajuta foarte mult faptul ca, dupa aplicare, tenul pare mai odihnit datorita hidratarii destul de intesive. Mi se pare o crema potrivita pentru vara insa, in cazul in care aveti tenul uscat sau stiti ca se usuca extrem de tare in perioada iernii, v-as recomanda sa incercati ceva mai emolient.


Machiajul se asaza foarte bine la doar cateva minute dupa aplicarea cremei, ceea ce o face foarte potrivita pentru persoanele care sunt mereu pe fuga pentru ca prefera sa doarma cat mai mult. 


Singura nemultumire pe care o am este ambalajul care, desi arata foarte chic, este in forma de borcanel. Acest lucru nu ma deranjeaza in mod normal, insa in cazul acestei creme am citit ca ar putea reduce efectul antioxidantilor din compozitie din cauza contactului cu aerul.  De aceea, am decis ca data viitoare cand merg la cumparaturi si aleg Estée Lauder sa testez una dintre cremele DayWear care se gasesc in recipient gen tub.

Voi ati incercat acesta crema de fata?

You Might Also Like

0 comentarii