Review: Bourjois Rouge edition velvet

21 mai

Din decembrie, de cand l-am primit, nu am mai reusit sa ma despart de acest ruj. In primul rand culoarea este perfecta, iar in al doilea rand, Bourjois rouge edition Velvet este un produs extrem de bun.


Ambalajul este micut si usor de strecurat in geanta, iar aplicatorul tip bagheta usureaza distribuirea produsului. Mirosul este usor mai ciudatel, nu stiu exact cum sa il descriu, dar sunt convinsa ca nu se pliaza pe toate gusturile. Deoarece il simt doar atunci cand ma dau cu ruj, pe mine nu ma deranjeaza.


Finish-ul este mat, chiar catifelat, asa cum ii zice si numele. Acest ruj se aplica minunat pe buze, pur si simplu aluneca cu usurinta si parca le mangaie. Stiu ca suna poetic, dar asta ar fi senzatia pe care o simt cand il folosesc. Rezista o perioada indelungata de timp si, chiar si atunci cand incepe sa se stearga, o face in mod uniform, fara a lasa pete ciudate.


Culoarea pe care o am eu, Happy Nude Year, este perfecta pentru zi de zi si scoate din anonimat orice tip de machiaj. Mereu primesc complimente atunci cand il folosesc.
M-am gandit sa iau mai multe nuante din colectia Bourjois rouge edition Velvet, insa nu am mai apucat. Intre timp am inteles ca a aparut si varianta Bourjois rouge edition Aqua, cu finish lucios de care sunt foarte curioasa cum arata.


La final, daca doriti sa ma sustineti in cadrul Scolii de Beauty Blogging by L'Oreal Paris, va invit sa ma votati mai jos:

You Might Also Like

0 comentarii