SPF series: Ivatherm SUNLIGHT lapte hidratant protectie solara SPF25

21 iunie

A venit caldura mare, asa ca hai sa vorbim despre SPF! Pe fata folosesc factor de protectie solara tot timpul anului, cu religiozitate, dar marturisesc ca pe corp aplic o astfel de crema doar cand vine caldura. Adevarul este ca petrec foarte putin timp afara, maxim 10 minute, dar parca soarele arde tot mai puternic.

Anul trecut am scris cateva articole despre produsele pe care le pun in geanta de plaja (aici, aici si aici), dar nu am apucat sa va povestesc despre crema de corp pe care o folosesc pe "extremitati" atunci cand merg la birou - Ivatherm SUNLIGHT Sunscreen hydrating milk SPF 25.

parere Ivatherm

Deoarece in primul rand este un lapte hidratant, imi place sa folosesc Ivatherm SUNLIGHT Sunscreen hydrating milk in locul cremei de corp, dimineata, chiar inainte de plecare. Textura este prietenoasa, fluida, neuleioasa, asa ca intra foarte repede in piele si nu pateaza hainele. De asemenea, hidrateaza foarte bine. Faptul ca are SPF 25, mi se pare pare suficient pentru timpul petrecut afara pe drumul acasa-birou si inapoi, mai ales ca formula este rezistenta la transpiratie. 

SPF filtru chimic

Fotoprotectia UVA si UVB este data de filtru chimic/organic octinoxat (Ethylhexyl Methoxycinnamate), insolubil in apa. Filtrele chimice, asa cum este si octinoxatul, absorb razele UV, spre deosebire de cele minerale, care le reflecta. Deoarece cremele ce contin filtre chimice au un usor potential iritant, daca va stiti cu pielea foarte sensibila, va recomand sa faceti un mic test pe mana, ca sa fiti sigure ca totul este ok.

protectie solara SPF25

Pretul acestei creme este de 58 de lei, iar cantitatea  este destul de generoasa, 200 ml.

Din gama Ivatherm SUNLIGHT am mai incercat si crema pentru fata, despre care puteti citi parerea mea aici.

Voi folositi crema de corp cu SPF zilnic? Ce brand preferati?

Ingrediente:
Aqua (Water), Ethylhexyl Methoxycinnamate, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Hydrogenated Polyisobutene, PEG-8, Ethylhexyl Triazone, Olea Europaea (olive) fruit oil, Cyclohexasiloxane, Titanium Dioxide [nano], Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum parkii (shea) butter, PEG-75 stearate, Phenoxyethanol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Nylon-12, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate copolymer, Tocopheryl acetate, Ceteth-20, Steareth-20, Isohexadecane, Bisabolol, Chlorphenesin, Alumina, Dimethiconol, Parfum, Sodium Hexametaphosphate, Polysorbate 80, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Sorbitan oleate, Sodium methylparaben, BHT, Benzyl Salicylate, Citronellol, Butylphenyl methylpropional , Linalool, Benzyl Cinnamate, Geraniol, Alpha-Isomethyl ionone

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Eu folosesc La Roche Posay spray-ul Anthelios de 2 ani si o crema de la Avon si Nala. Folosesc SPF zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru corp nu folosesc spf decat in concerdiu. in rest pentru fara folosesc 15 sau 25 depinde. Aleg de cele mai multe ori dermatocosmetice

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe perioada aceasta da, folosesc. Eu aleg produsele Bioderma dar stiu ca si Ivatherm are produse tare apreciate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folosesc Shiseido pentru fata iar pentru corp nu folosesc nimic insa evit sa stau prea mult la soare. Produsele de la Ivatherm sunt foart bune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru corp folosesc tot doar vara si doar daca stau mult in soare. Aleg maxim SPF 20-30 pentru mine, iar pentru copii 50.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu de ce nu prea m-am lipit de produsele Ivatherm. Nu am incercat mai nimic de la ei

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaai da, obligatoriu cremă cu protecție solară. M-am ars puțin pe umeri deja. :(

    RăspundețiȘtergere