SPF series: Bioderma Photoderm KID Spuma SPF50+

13 iulie

M-am tot invartit in jurul cozii de ceva timp, pentru ca nu stiam de unde sa apuc urmatoarea postare pentru blog, dar pana la urma m-am gandit ca e vara, lumea pleaca in concediu, asa ca poate ar fi potrivit sa va povestesc atat despre cremele cu SPF pe care le folosesc zi de zi, cat si despre cele pe care le-am luat cu mine in concediu. Si debutul acestei serii il va face un review la crema Bioderma Photoderm KID Spuma SPF50+.

Cand e vorba de cei mici, e destul de greu de ales un produs asa ca, inainte sa cumpar SPF-ul pe care urma sa il folosesc in concediu pentru Sofi, deci la plaja, am inceput sa intreb in stanga si in dreapta. Stiu ca este pe mare val trendul cu produse naturale, insa cu privire la SPF va recomand din suflet sa nu va jucati si sa luati produse dermatocosmetice, de incredere. Eu imi doream neaparat sa iau o crema formulata special pentru copii, sa fie cu factor de protectie 50+, cu filtre anti- UVA si UVB si sa fie usor de aplicat.  Deja auzisem despre spuma de la Bioderma si era oarecum pe lista, dar recomandarea Adinei de la Septembrie joi m-a convins sa o cumpar. In Farmacia Tei de unde am luat-o eu costa in jur de 50 de lei.

crema protectie solara copii

Bioderma Photoderm KID Spuma SPF50+ este recomandata copiilor cu varsta peste 12 luni, nu contine parfum, parabeni si este rezistenta la apa. Faptul ca este sub forma de spuma este din punctul meu un mare plus, deoarece aplicarea poate fi amuzanta pentru cei mici. Trebuie sa recunosc ca si eu ca adult am o mare satisfactie de fiecare data cand o folosesc :) Odata aplicata pe piele, spuma se transforma in crema alba.

crema plaja copii

Desi nu a fost o textura super usor de intins, nu pot zice nici ca mi-a pus mari probleme, iar atunci cand cea mica a intrat in apa, am observat ca uneori a aparut o pelicula alba, probabil in zonele in care am exagerat eu cu cantitatea.

Spuma bioderma


In ceea ce priveste eficienta, cel mai important aspect as zice eu, sunt foarte multumita de rezultate. Mandra mea este alba, alba si are pielea destul de sensibila, astfel incat mereu face broboane sau se inroseste de la orice nimic. De aceea avem cateva emotii ca nu cumva sa fie alergica la vreun ingredient din compozitie, lucra care insa nu s-a intamplat. Totodata, nu s-a ars deloc, iar bronzul capatat a fost unul extrem de discret, sa zic poate cu jumatate de ton mai inchis decat pielea ei. Evident, de ajutor a fost si faptul ca am facut pauza de plaja intre orele 11.00-17.30. Ingredientul principal pe care care l-am identificat ca fiind "resposabil" cu protectia solara este Tinosorb M (INCI Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol Aqua (and) Decyl Glucoside (and) Propylene Glycol (and) Xanthan Gum), acesta asigurand un filtru chimic care absoarbe razele UVA si UVB, pe cateva dintre ele chiar reflectandu-le.

Mai jos va las cateva sfaturi, din experienta proprie, ca sa va ajute sa ii convingeti pe cei mici sa se lase dati cu crema:
- daca stati aproape de plaja, cel mai bine este sa aplicati SPF-ul inca de acasa, cand cel mic e in pampers, nu exista nisip care sa se lipeasca de piele si alte tentatii care sa ii distraga atentia.
- dati-va voi primele cu SPF. Sofi ardea de nerabdare sa isi bage gherutele in crema mea si sa o intinda pe piele, asa ca i s-a parut super amuzant cand am dat-o si pe ea. Daca transformati totul in joc, va fi mult mai simplu pentru toata lumea.
- nu va fie teama sa puneti crema din plin, chiar si in locurile care vor fi acoperite de costumul de baie. Razele soarelui trec si prin imbracaminte.
- nu uitati de urechi si labele picioarelor.

Distractie placuta! :)


Ingrediente Bioderma Photoderm KID Spuma SPF50+:  
AQUA/WATER/EAU, DICAPRYLYL CARBONATE, DIISOPROPYL SEBACATE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL [NANO], BUTANE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL TRIAZONE, PROPANE, GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, DECYL GLUCOSIDE, METHYLPROPANEDIOL, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, C20-22 ALCOHOLS, CREATINE, PENTYLENE GLYCOL, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, ISOBUTANE, DISODIUM EDTA, 1,2- HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, CELLULOSE GUM, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, XYLITOL, XANTHAN GUM, ECTOIN, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, TOCOPHEROL, RHAMNOSE, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT. [BI 710]

You Might Also Like

21 comentarii

  1. Cu siguranta mi-as lasa coilul pe mana produselor BIODERMA. Am foarte mare incredere in ele si nu m-au dezamagit niciodata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că și eu sunt fana acestui brand. Chiar au produse foarte bune!

      Ștergere
  2. Vai, cât de scumpă este Sofi!😊 Chiar sunt în căutarea unei creme SPF pentru corp și mă gândeam să încerc ceva special conceput pentru copii, cumva aș avea mai multă încredere în astfel de creme.😅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Adelina 😊 Sa știi că și eu am folosit-o pe umeri, unde știu ca ma ard foarte repede ;)

      Ștergere
  3. Aceasta spuma trebuie sa o achiztionez si eu, caci in curand vom pleca la mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. O să le recomand și eu mămicilor din cercul de prieteni să opteze pentru aceasta spuma pentru copii, la plaja.

    RăspundețiȘtergere
  5. Toti avem nevoie de ingrijire impotriva soarelui, mai ales vara. Ma bucur ca cei mici au produse speciale care sa ii ajute. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, au apărut tot mai multe produse pentru ei 😊

      Ștergere
  6. P.S.: poate un spf mai mare ar ajuta? Dar pare un produs rezistent... 😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SPF mai mare de 50+ nu există. Era la un moment dat, dar nu era tocmai corect claim-ul, asa că directivele UE le-au interzis producătorilor sa le mai afișeze.

      Ștergere
  7. Ce produs dragut, o sa il am in considerare cand voi avea copii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu acest produs de protectie solara si mie se pare tare interesant. Fetita mea este fascinata de faptul ca seamana cu o frisca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e super interesant conceptul. Nu am mai văzut pe piață.

      Ștergere
  9. Poate cu spuma asta va sta si Duracell al meu sa il dau. Merita sa o cumpar, zic eu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am cumparat-o si eu astazi la sugestia ta.Am.gasit-o la un pret foarte bun la Emag.Imi place textura ei.O pastram pentru plaja.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ador aceste produse de la Bioderma, sunt un mare fan, isi fac treaba foarte bine. Nu am fix acest produs de pritectie dar sunt sigura ca e foarte bun pentru copii.

    RăspundețiȘtergere