Cum ne protejam impotriva capuselor si tantarilor

22 mai

Odata cu vremea asta frumoasa a aparut si nevoia de a iesi cat mai des in parc. Insa, cam de acum doi ani de cand a fost marele scandal cu boala Lyme (borelioza), imi este foarte frica de capuse. Nu ajuta deloc faptul ca am citit un articol care spunea ca incidenta capuselor infectate a crescut alarmant mai peste tot prin lume. Deci sansele sa fii muscat de o capusa purtatoare sunt mult mai mari, iar problema cu borelioza este ca ramane asimptomatica pana in stadiile tardive. De aceea, m-am ferit cat de mult am putut de iarba mare, netunsa, sau de pajistile pe unde umbla caini. Eu ca eu, sa zicem ca evit pericolul, dar de cand cu Micutenia Pamantului parca sunt si mai paranoica! Si cum un copil mic nu prea poate fi constrans sa stea doar pe asfalt, lucru care de altfel nici nu e indicat, singura solutie la care m-am gandit a fost sa folosesc un spray special anti-capuse

Norocul a facut sa primesc spre testare SantaDerm ParasiteS - Spray repelent impotriva tantarilor si capuselor si gelul calmant SantaDerm ParasiteS. Daca pe acesta din urma nu am apucat sa il folosesc, de spray am abuzat la maxim in ultima luna. 

spray repelent copii

SantaDerm ParasiteS - Spray repelent impotriva tantarilor si capuselor contine ca ingredient activ Citriodiol®, un produs natural, care este extras dintr-o specie de Eucalipt (Eucaliptus citriodora). Fiind 100% natural, inseamna ca poate fi folosit si pentru copii, producatorul recomandand ca varsta minima 3 luni. 

Spray-ul este albicios, dar intra repede in piele, fara a lasa o pelicula uleioasa, iar mirosul este destul de puternic si ma duce cu gandul la plante/iarba proaspat tunsa. Timpul de actiune este de 6-8 ore, deci suficient pentru o iesire in parca sau la un picnic. Eu il aplic exact inainte sa iesim din casa pe pielea expusa, dar pulverizez de vreo doua ori si pe haine. Nu stiu daca acest lucru creste protectia, dar pe mine ma linisteste, astfel incat sa nu mai stau tot timpul cu frica asta. De asemenea, pe langa capuse, ParasiteS Spray repelent este recomandat si impotriva tantarilor. Momentan nu i-am vazut sa fi aparut, dar imediat incepe caldura si vor misuna peste tot. 

spray anti tantari

Despre gelul calmant SantaDerm ParasiteS nu pot sa va spun prea multe din experienta proprie, dar conform descrierii oficiale este un produs natural, care calmeaza rapid mancărimea si iritatia pielii cauzate de intepaturile sau muscaturile provocate de insecte. Are efect antiseptic si da senzatia de racorire pe zona de piele afectată pe care se aplica.

La o vizita pe site-ul www.vivapharma.ro am descoperit o multime de alte produse interesante, printre care si un sampon impotriva paduchilor. Eu una sper sa nu am nevoie niciodata de el, dar cum in toamna ne pregatim de gradinita, ma astept la orice surpiza, asa ca ma informez din timp :))

Voi ce produse folositi si stiti ca functioneaza impotriva insectelor?

You Might Also Like

25 comentarii

  1. Nu prea am folosit, multumim pentru prezentare😍👍

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm e bine ca sunt produse pentru chestia asta. Si chiar sunt periculoase capusele astea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar eram in cautarea unor astfel de produse! Multumesc pentru recomandari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu știam de aceste produse.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am folosit nimic de acest gen, dar ar cam trebui.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru căpușe nu am folosit nimic, dar ar fi o idee bună de protecție, mai ales pentru cei mici!! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că și eu mă dau din cap până în picioare, pentru ca mi-e frică. Chicken me 😂😘

      Ștergere
  7. Capusele sunt foarte problematice, nu stiam de aceasta solutie. O voi cauta si eu.

    RăspundețiȘtergere
  8. E bine de stiut ce produse să luam cu noi la iarba verde.

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar trebuie sa iau si eu un spray bun, ca deja au aparut insectele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Într-o săptămână două cred că ne invadează și țânțarii :(

      Ștergere
  10. multumim, eu am o problema cu tantarii sunt alergica, iar de capuse nici nu stiu cum arata, insa e bine de stiut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, ce ghinion cu țânțarii! Eu nu sunt alergică, dar îi urăsc oricum.

      Ștergere
  11. Neaparat trebuie sa cumpar si eu un astfel de produs

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu tot Autan folosesc, doar ca de data aceasta sub forma de gel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știam ca e împotriva țânțarilor. Merge și ptr căpușe?

      Ștergere
  13. Duminica trecuta am gasit o capusa pe piciorul fetitei mele si asa am ajuns la urgenta. De teama, de frica, etc, am inceput si eu s-o dau cu spray

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca sunteți bine acum. Și mie tot pentru ea îmi e cel mai frică. Pană ieri o dădeam doar când știam ca ajungem pe iarbă, dar am tot auzit cazuri cu căpușe transportate pe haine, asa ca am decis sa o dau și când mergem la locul de joaca.

      Ștergere