SPF series: La Roche-Posay Anthelios SPF 30 Spray fata si corp

30 iulie

Afara ploua de cel putin o ora, iar maine se anunta la fel, dar sunt convinsa ca undeva in lume, la ora asta, este vreme potrivita pentru plaja :D De aceea, continuam cu SPF series, unde va prezint informatii despre cremele cu protectie solara pe care le-am folosit acest an. Daca aveti copii sau o piele foarte sensibila, va recomand sa cititi primul articol din aceasta serie.

Cu crema folosita de Sofi ne-am lamurit, dar ce am folosit noi adultii in vacanta? Cand am decis sa aleg SPF-ul, am vrut neaparat sa fie ceva sub forma de spray, aceasta fiind o conditie esentiala ca sa il conving pe dl Très Chic sa foloseasca crema cu protectie solara. Din lista lunga de cumparaturi am ales La Roche-Posay Anthelios SPF 30 Spray fata si corp.

SPF La Roche Posay

Nu sunt sigura daca stiti ca diferenta dintre SPF 30 sau 50 este destul de mica. Mai exact, cifra de dupa SPF reprezinta perioada pe parcursul careia produsul va protejeaza (in jur de 5 ore in cazul SPF 30 si 8.3 ore in cazul SPF 50). De asemenea, SPF 50 blocheaza in jur de 93% dintre razele UVB, iar SPF 30 blocheaza in jur de 96.7% dintre acestea. Prin urmare, fiind la mare unde din cauza apei, transpiratiei si nisipului e nevoie de reaplicare destul de des, m-am gandit ca SPF 30 este suficient pentru nevoile noastre.

Revenind la La Roche-Posay Anthelios SPF 30 Spray fata si corp, sticluta este dintr-un plastic usor si suficient de mare, 200 de ml, astfel incat ne-am intors cu jumatate din ea. Este un SPF cu protectie atat UVA, cat si UVB, testat dermatologic, fara parfum si fara parabeni si rezistent la apa. Conform producatorului, protectia UVA este mai stricta decat Normele Europene, datorita sistemului de filtre solare Mexoplex®. Razele UVA sunt cele care, in timp, cauzeaza imbatranirea pielii si a aparitiei petelor solare. Deci orice protectie in plus nu poate decat sa ma bucure. 



Aplicarea se face sub forma de spray, asa cum spuneam si mai sus, iar produsul in sine este de culoare alba, insa intra foarte repede in piele, fara a lasa o pelicula uleioasa. Spre deosebire de anii trecuti cand, din pacate, nu am folosit SPF dermatocosmetic si am mai patit sa am alergie la soare in zona gatului si piept, de aceasta data nu am avut nici cea mai mica problema. Posibil ca apa termala din compozitie sa ajute la calmarea si hidratarea pielii. Deci, daca aveti piele sensibila si nu sunteti alergice la produsele de ingrijire care contin alcool, as spune ca puteti sa incercati sa vedeti cum va intelegeti cu aceasta crema de la La Roche-Posay. 

factor protectie solara

Per total am fost foarte multumita de achizitia facuta si cu siguranta voi mai folosi produsele La Roche-Posay din gama Anthelios. Daca va tenteaza si pe voi, va recomand sa il cumparati cat mai curand, pentru ca acum este la reducere, de la 70 de lei la 50 de lei, un pret mai mult decat decent pentru un produs dermatocosmetic. Eu l-am luat de la farmacia Tei.

Voi ce produse SPF de corp folositi?

Ingrediente:
AQUA / WATER, ALCOHOL DENAT, C12-15 ALKYL BENZOATE, GLYCERIN,   PROPYLENE GLYCOL, DIISOPROPYL SEBACATE, OCTOCRYLENE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL TRIAZONE, CYCLOHEXASILOXANE,   ISONONYL ISONONANOATE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, POLY C10-30 ALKYL ACRYLATE, ACRYLATES COPOLYMER, ALUMINA, ALUMINUM STEARATE, BEHENYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, CETYL ALCOHOL, DISODIUM EDTA,  DISODIUM ETHYLENE DICOCAMIDE PEG-15 DISULFATE, DROMETRIZOLE TRISILOXANE, GLYCERYL STEARATE, GLYCERYL STEARATE CITRATE,  ISOHEXADECANE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACID, TITANIUM DIOXIDE, TOCOPHEROL, TRIETHANOLAMINE,    TRIETHYLHEXANOIN, PARFUM / FRAGRANCE

You Might Also Like

20 comentarii

  1. Este foarte faina aceasta gama. Eu folosesc de la ei crema cu spf 50.😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SPF 50 din aceasta gama am folosit pentru fata, cel matifiant. Mi-a placut, dar am decis sa mai testez cateva branduri, sa vad la care ma opresc. Cand e vorba de ten, parca sunt mai greu de multumit :D

      Ștergere
  2. L-am avut in bagajul de vacanta pe cel in format travel-size, imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiam ca il au in format mini! O sa ma uit in magazin dupa el, nu cred ca strica sa il adaug la colectie :D

      Ștergere
  3. Nu am folosit de la brandul asta , dar am avut alte creme cu spf la.mare.
    Sunt un must acestea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la cât de puternice sunt ultravioletele, nici nu se pune problema sa nu folosim.

      Ștergere
  4. L-am folosit si eu anul trecut in vacanta, mi-a placut mult si il recomand, chiar protejeaza bine pielea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nici nu am apucat să am nevoie de creme cu spf, prea urâtă vremea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasă, poate avem noroc de vreme bună în august :)

      Ștergere
  6. Folosesc produse cu SPF, pe acesta nu l-am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se par tare faine produsele cu SPF sub forma de spray. Pe asta nu am incercat-o inca, dar am de gand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord. Mi se par mult mai ușor de aplicat, iar textura e mai light.

      Ștergere
  8. Nu l-am testat dar vreau să o fac! Nu știu dacă ajung la mare, dar am nevoie de protecție și prin oraș

    RăspundețiȘtergere
  9. Am ceva prouse SPF de la Avene, însă știu că la Roche Possay sunt foarte lăudați. 😍 Mă bucur că ai avut o experieță bună cu produsul. Îl voi retine și eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la Avene am și eu ptr fata. Pentru corp nu am încercat 😊

      Ștergere
  10. Nu stiam diferenta intre SPF 30 si SPF 50. Foarte util articolul. Eu am folosit SPF 30 pentru mine si 50 pentru copil. Anul asta am facut abuz de cremele cu protectie solara si pot sa spun ca m-am bronzat tare frumos si nu m-am cojit si nici ars deloc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a fost de ajutor informația. Și noi tot așa, 30 ptr noi și 50 ptr bebe. Și la fel, fără să ne ardem 😊

      Ștergere