Masuta mea de machiaj

02 iulie

Vorbim un pic despre locul unde ne machiem? De cand ma stiu mi-am dorit foarte mult sa am un colt al meu, o masuta de machiaj unde sa imi tin toate minunatiile. Sa stau dimineata relaxata si sa ma joc cu farduri si fonduri de ten, ca sa imi incep zen ziua. Cand stateam cu ai mei, trebuia sa ma chinui in baia de serviciu, pe o lumina chioara rau, dar cand m-am mutat din tara, mi s-a indeplinit visul. Am transformat biroul din camera in masa de machiaj! Evident, daca aveam nevoie sa lucrez la calculator, o faceam din varful patului :) 

Cand m-am intors, mi-am promis mie insami ca in noua casa imi voi rezerva un asemenea loc, doar pentru mine. Norocul a facut ca m-am inteles bine cu mister Très Chic, asa ca am cazut de acord ca una dintre camere sa o transformam in dressing, deci locul perfect unde sa pozitionez masuta de machiaj. Partea nasoala a fost ca a trebuit sa redirectionam resursele financiare catre lucruri mai vitale, precum mobila de la bucatarie, dormitor etc, asa ca a trebuit sa fac un compromis si sa ma multumesc cu un biroul si un dulapior luate de la Ikea. Initial, imi doream celebra masuta HEMNES de la ei, cea de 1000 lei, dar nu prea aveam cum sa justific suma. 


Ansamblul acesta simplu a costat in jur de 450-500 lei.


Nu vreau sa ma intelegeti gresit, sunt foarte happy si cu ce am acum, dar, daca ar fi sa o iau de la capat, parca nu m-as mai grabi atat de mult. Asa ca m-am gandit ca daca sunt si alte persoane in situatia mea, poate ar fi dragut sa va arat cateva alternative gasite online, pe Favi.ro.

Masuta asta de machiaj, cu taburet inclus, costa 700 lei. Mi se pare super pret tinand cont ca se pliaza exact peste estetica mea, asa ca am pus-o pe lista de preferate deoarece ma gandesc ca atunci cand va veni timpul sa facem igienizare prin casa, as putea schimba cate ceva si la mobila.

O varianta mai functionala, cu pret tare prietenos, ar fi aceasta. Pe alb costa doar 379 lei.


Daca sunteti adeptele unui stil minimalist, am gasit un model tare interesant, la 480 lei.


In cazul in care aveti spatiu doar pe colt, nu disperati, exista rezolvare si pentru asta. Intr-adevar, pretul e mai mare, 1400 lei, deoarece solutia e inedita. Eu zic ca merita stransi bani daca aveti la dispozitie doar un coltisor.


Voi aveti masuta de machiaj? Pe care dintre modelel alese de mine le-ati prefera?

You Might Also Like

16 comentarii

  1. Ce idei bune!
    Primul îmi place cel mai mult, dar cel de colt s-ar potrivi cel mai bine in dormitorul meu. Desi nu stiu cum mi-ar pica lumina... Hmmm... Trebuie studiata problema, maine ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, cel de colt cred ca s-ar potrivi oriunde, e tare inedita ideea.

      Ștergere
  2. Eu mi-am facut una la comanda pentru ca aveam nevoie de multe sertare si aveam un spatiu pentru masuta de machiaj, iar in comert nu am gasit ce imi doream. Dar e exact asa cum mi-am dorit-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e cel mai important, de fiecare data cand te asezi acolo, sa te simti fericita <3

      Ștergere
  3. Inca nu am masuta de machiaj, dar modelele prezentate de tine sunt mai mult decat atragatoare. Nu as sti care sa o aleg!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul e ca acum exista atat de multe optiuni online, incat e greu de ales.

      Ștergere
  4. Am o masuta de toaleta dar nu asa de frumoasa ca prima, asa ca as face schimbarea oricand.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am o masuta de machiaj, dar tare mult mi-as dori una. Ultimul model e superb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi prima e preferata mea dpdv al designului, ultima ma atrage foarte mult, mai ales ca e mai mult spatiu de stocare :D

      Ștergere
  6. Imi doresc si eu o masa de machiaj, dar sa am si oglinda speciala cu becuri. Asta este una dintre cele mai mari dorinte ale mele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, am gasit si modele cu becuri pe Favi, destul de multe. Pretul e un pic mai mare, dar cred ca merita!

      Ștergere
  7. mi se par incomode scaunele alea :). Al tau e mult mai fain :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa stii ca tot pe Favi m-am uitat si eu pentru o masuta de machiaj. Si cele pe care ni le-ai prezentat sunt in topul cautarilor.

    RăspundețiȘtergere