Preferatele lunii mai

02 iunie

Gata, e oficial vara! Mi-ar placea sa am mai mult timp sa lenevesc, preferabil pe marginea unei piscine, cu o carte in mana. Dar cum pana la concediu mai am aproape doua luni, trebuie sa ma multumesc cu bucatica de soare care intra pe geamul biroului.


Din pacate, in mai nu m-am rasfatat foarte tare din lipsa de timp, asa ca nu am foarte multe preferate.


In materie de machiaj, am redescoperit fondul de ten Colorstay de la Revlon. Este un produs foarte bun, pe care vi-l recomand din toata inima. Paleta NARS este superba si puteti vedea swatch-uri AICI. Cel mai mult am folosit fardul de obraz Orgasm si bronzerul Laguna. Culoarea rujului Maybelline Super Stay 14h in nuanta Stay with me Coral este perfecta pentru vara si o pata de culoare binevenita intr-un machiaj mai natural.


Pentru ca odata cu caldura a venit si vremea fustelor si rochiilor de vara, rutina de ingrijire a corpului s-a schimbat un pic (vedeti AICI cum). Caudalie Divine Legs este o crema care da o culoare tare frumoasa picioarelor. De asemenea, deoarece imi place pielea bronzata, cam de doua ori pe saptamana folosesc si Clarins Radiance-Plus Golden Glow.


Recent Nivea a lasant gama Diamond Gloss. Pentru ca tocmai ramasesem fara fixativ, am hotarat sa incerc varianta Extra Strong, care este pe placul meu. Il folosesc de fiecare data cand imi ondulez parul.


Zilele trecute voiam sa va arat un NOTD, dar mi-a fost prea jena, deoarece unghiile mele trec printr-o perioada mai nefericita. Momentan le-am scurtat la maxim si am inceput sa le tratez, ca sa isi revina cat mai repede. Alessandro Express Nail Hardener este un lac care intareste unghiile. Cel mai mult imi place faptul ca se usuca instantaneu, asa ca il pot aplica seara, inainte de culcare. Pana acum am observat deja o mica diferenta, insa o sa il folosesc o perioada mai indelungata inainte sa ii fac un review complet.

Si cam atat cu preferatele lunii. Voi ati descoperit vreun produs nou in ultima vreme?


You Might Also Like

0 comentarii