6 pasi pentru picioare pregatite de vara

14 mai

Ultima postare mi-a cam deschis apetitul pentru vara, rochii vaporoase si iesiri pe terasa. Acum mai trebuie doar sa conving vremea sa coopereze si sa imi pregatesc picioarele pentru schimbarea de garderoba. Nu stiu cum sunteti voi, dar mie, cand imi privesce cele doua spaghete in oglinda, imi cam trece cheful sa le etalez. De aceea, m-am gandit sa impartasesc cu voi "reteta" pe care o urmeaz in fiecare primavara.


Primul pas este exfolierea. Epiderma din zona picioarelor este cea care se usuca cel mai repede si capata un aspect fainos, iar celulele moarte au nevoie de un pic de ajutor pentru a se desprinde si lasa in urma o piele refacuta. Body Scrub de la Sabon este produsul care imi place cel mai mult. Puteti citi mai multe despre el aici.

Picioare pregatite de vara

Dupa ce am pregatit pielea, este timpul pentru epilat. Desi in timpul iernii prefer ceara, primavara-vara nu am rabdare sa astept suficient de mult, asa ca folosesc lama. Din experienta, va recomand sa folositi o crema de ras (fie ca este una barbateasca, fie ca este speciala pentru femei), deoarece chiar se vede diferenta. Eu sunt indragostita de Alba Botanica Cream Shave si deja ma pregatesc sa dau o comanda pe iherb pentru a-mi reface stocul.

crem de epilat

Baile sau dusurile lungi usuca pielea, deoarece curata uleiurile naturale secretate de aceasta. De aceea este necesar sa aplicati o crema hidratanta imediat dupa ce v-ati uscat. Dupa cum ma cunoasteti, eu profit de asta ca sa transform intreaga procedura intr-un adevarat ritual. In ultima vreme ma rasfat cu Lotiunea de corp de la Elmiplant. Ceea ce ma atrage cel mai tare la ea este mirosul fresh de citrice.

Elmiplant body nutrients

Pentru ca in timpul iernii tind sa ma ocup doar ocazional de calcaie, ma simt obligata sa le acord atentia maxima in aceasta perioada. Sosetele speciale tip masca sunt o idee foarte buna si pot fi folosite cam o data pe saptamana, iar crema pentru calcaie trebuie aplicata zilnic, inainte de culcare. Deoarece nu am acces la brandul Kiko decat ocazional, folosesc cu zgarcenie sosetele Intensive foot socks. Cand vine vorba de crema, iubesc mirosul mentolat pe care o are Food Cream de la Sabon.

Sabon Foot Cream

Urmatorul pas este optional si depinde de gusturile fiecaruia. Pentru ca nu vreau sa defilez cu picioarele de culoarea mozzarelei, iar pielea bronzata mi se pare sexy, imi place sa folosesc autobronzant (review Sally Hanson Airbrush Legs aici) sau lotiuni speciale care dau o tenta maronie pielii. Caudalie Divine Legs este perfecta pentru asta.

Sally Hanson Airbrush Legs

O oja intr-o nunata vesela este alegerea perfecta pentru a incheia intregul proces de cosmetizare a picioarelor. Momentan, preferatele mele sunt  OPI Red lights ahead...where?, OPI The impossible si L'Oreal Orange after party. Pe langa faptul ca arata bine, chiar ma binedispun cand ma uit la unghii si vad asemenea culori.

oja de vara

Voi cum va pregatiti picioarele pentru vara? Aveti vreun produs minune preferat?
Va pup!

In aceasta perioada particip la Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris. In cazul in care vreti sa ma sustineti si sa ma votati, o puteti face cu ajutorul butonului de mai jos.

You Might Also Like

0 comentarii