The Travel Tag

16 iunie

Am vazut acest tag la Ira si am spus ca trebuie neaparat sa il fac. Imi place foarte mult sa calatoresc si ii invidiez pe cei care isi permit sa fuga din tara 2-3 luni...


1. Unde ai zburat prima data cu avionul?
In Spania am zburat prima data cu avionul si imi aduc aminte ca eram foarte entizasmata si abia asteptam sa vad cum este.

2. Numește 3 lucruri esentiale pentru tine atunci cand calatoresti.
Sa fie vreme frumoasa, sa avem o camera de hotel decenta si sa port incaltaminte comoda.

3. Cu cine ai vrea sa calatoresti?
Cu jumatatea mea, evident :D

4. Ce loc din avion preferi: geam, culoar, mijloc?
Geam, deoarece e mult mai comod atunci cand vrei sa dormi. Partea proasta e ca ii deranjezi pe toti cand te duci la baie…

5. Cum "pierzi timpul" atunci cand calatoresti?
Nu inteleg daca intrebarea se refera la momentul de tranzit sau efectiv in excursie. Atunci cand sunt in avion citesc sau ma uit la vreun film. In timpul vacantei imi place sa lenevesc un pic mai mult in pat atunci cand imi permit si sa merg la shopping daca am cateva ore extra.

6. Numeste cateva tari prin care ai calatorit.
Portugalia, Italia, Grecia, Turcia, Franta, Cehia, Spania, Anglia, Indonezia, Dubai…

7. Care dintre acestea a fost preferata ta?
Mi-au placut absolut toate. Prin Italia m-am plimbat cel mai mult si pot zice ca e o minunatie.

8. Cu ce mijloc de transport iti place să calatoresti?
Avionul – comod si rapid.

9. Numeste un loc in care ai vrea sa te intorci, din locurile deja vizitate?
Barcelona mi-a ramas in suflet. Ma gandesc ca poate si pentru ca nu am avut suficient timp si parca am vazut totul pe fuga. Ah…si Praga. Praga e superba si merita explorata pe indelete.

10. Exista un loc în care nu ai mai vrea sa te intorci?
Nu am avut nicio experienta negativa care sa ma faca sa urasc vreunul dintre locurile vizitate.

11. Ai ceva patanii interesante din categoria "M-am pierdut!"?
Da. Si se intampla in clasa a 10, in Paris, cand eu si prietena mea ne-am despartit de grup si am uitat cum se ajunge la locul de intalnire. Dupa bajbaieli nenumarate si amintiri cetoase (pe langa magazinul asta am mai trecut, uite un KFC), am reusit.

12. Unde ai calatori special pentru mancare?
Nu sunt gurmanda de fel, ba din contra. Daca insa ar fi sa aleg, parca in Turcia am mancat puiul cel mai bun de pana acum (da, atat de plictisioare sunt, incat mananc pui mai peste tot).

13. Care este urmatoarea ta destinatie?
Zanzibar


14. Cum iti place sa iti structurezi calatoria?
Imi place sa stiu ce atractii principale se afla in respectivul oras, precum si conexiunea hotelului cu centrul orasului. Ajunsi acolo, in functie de vreme si de distante, le grupam pe zile.

15. Pe cine provoci?
Le provoc pe Dara, Camelia si Andreea.

De asemenea, mi-ar placea sa imi spuneti in comentarii care este orasul vostru preferat.

Sursa foto: pinterest.com

You Might Also Like

0 comentarii