Inspiratie de vara

04 iunie

Am asteptat cu nerabdare sa apara in magazinele colectiile de vara, insa am fost cam dezamagita odata ce le-am vazut. Nu stiu daca e doar impresia mea, dar parca anii trecuti erau modele si culori mult mai frumoase, o incantare pentru ochi. Ca sa imi mai treaca depresia si sa ma inspir un pic, am fugit pe Pinterest. Cum nu am mai facut de multa vreme o astfel de postare, m-am gandit sa va arat si voua ceea ce mi-a atras atentia.

Pentru serviciu am ales cinci outfituri. Vara mi se par potrivite rochiile si fustele cu imprimeuri vesele, florale si pantalonii in culori deschise.

 Dar si nude-urile combinate cu negru si alb.


Cand vine vorba de iesit in oras as opta pentru o pereche de pantaloni scurti purtati cu o bluza simpla sau pentru o rochie de genul celei din mijloc (dar mai putin transparenta :D).


In vacanta as aduce cu mine numai rochii comode, combinate cu o curea care sa sublinieze talia si balerini sau sandale cu talie joasa.

Dar momentan cred ca trebuie sa ma multumesc doar cu privitul, pentru ca nu m-a convins inca nimic din magazine. Cred ca o sa le mai fac o vizita cam in doua saptamani, doar-doar mai schimba un pic marfa. Nu pot decat sa sper. Voua ce colectii v-au placut cel mai mult?

Surse imagini: pinterest,com

You Might Also Like

0 comentarii