Preferatele lunii iunie

02 iulie

Mai e un pic si vine vacantaaaaa. Abia astept sa stau degeaba, fara sa ma gandesc la serviciu si la alte probleme existentiale. Si sa ma intorc in tara! :D
Dar pana atunci, n-am cum sa va povestesc despre preferatele lunii iunie.


- Blush-ul de la Milani (Luminoso) este minunat si chiar ca seamana cu Nars Orgasm. Am fost la Sephora si l-am swatch-uit.
- Despre creionul Liquif'eye de la Milani (nuanta brown) v-am povestit aici. In ultima vreme am purtat un machiaj soft smokey eyes pe tonuri de maro.
- M-am indragostit de eyeliner-ul de la Maybelline, Eyestudio Lasting Drama (nuanta 01 Intense Black), iar pensula care vine cu el este chiar foarte buna.
- Despre fardul crema Color Shock de la Kiko (nuanta 02) planuiesc sa va vorbesc intr-o postare separata.


- Paleta NAKED nu mai are nevoie de prezentare, nu-i asa?
- Fiindca a venit caldura, imi place sa folosesc pudra de la Deborah pe post de bronzer.
- Iubesc buffing brush de la Real Techniques si imi pare foarte rau ca nu se vinde si separat, mi-as mai fi cumparat una.
- Am folosit intens pensula Sigma E30 pentru machiajul smokey eyes de care va povesteam mai sus.


- Mi-am promis ca dupa ce termin unul dintre fondurile de ten din dotare, am voie sa imi cumpar unul nou. Asa ca lucrez intens la Bourjois Healthy Mix. Este un produs foarte bun, cu un finish natural. Review aici.


- Pentru ca am inceput sa port fuste, dar pielea mea este de un alb nesanatos, am inceput sa apelez la Sally Hansen Salon Airbrush legs. Puteti citi mai multe despre el aici. Este un produs pe care il recomand.


- Am ezitat sa imi cumpar fixativul Elnet de la L'Oreal. Acum imi pare rau ca nu l-am descoperit mai devreme. Si-a facut loc repede printre preferate.
- Samponul de la Batiste are un miros fresh si isi face treaba perfect. Abia astept sa imi refac stocul, planuiesc sa cumpar mai multe bucati, vreo 4-5, asa :)


Cam astea au fost preferatele lunii iunie. Sper ca v-am inspirat macar putin.

Va pup!



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4106145/?claim=pu2n6sfarry">Follow my blog with Bloglovin</a>

You Might Also Like

0 comentarii