Comanda iherb

16 iulie

Sunt intr-o fuga continua de cand am venit in tara (acum 3 zile), iar maine plec iar. De aceea si lipsa postarilor :(

Oricum, daca nu va deranjeaza, planuiesc o serie de "Un pic de shopping nu strica niciodata", deoarece am facut cateva cumparaturi. In plus, cand am venit acasa, ma asteptau doua colete, unul de la Sabon (my love) si unul de la iHerb. Am facut cateva poze cu care nu pot sa ma laud, deci scuzati calitatea, si m-am gandit sa le public repede, poate va intereseaza una, alta din colet.


Comanda a fost plasata pe 22.06 si a ajuns pe 11.07. Produsele au fost foarte bine ambalate si puse in pungi separate acolo unde a fost cazul.


Chiar daca nu am nevoie de un cleanser in acest moment (inca mai am stoc de Yes to Carrots si Bioderma), nu am rezistat si am pus in cos si Eucerin Gentle Hydrating Cleanser. Am citit multe lucruri despre el la Georgiana. Pretul a fost de 6,25$, iar cantitatea este generoasa. Mai multe detalii pe site aici.


Despre deodorantul Crystal v-am povestit aici. Am mai cumparat unul full size pentru mama si unul travel size pentru mine. Pe site le gasiti aici si aici.


Pe cuvant ca nu mai aveam nevoie de inca un scrub. Il am pe cel de la Queen Helen (review aici) si mi-am mai cumparat un St. Ives. Totusi, cand am citit sute de review-uri pozitive despre Derma E, m-am gandit ca nu mi-ar strica sa il incerc si eu :D Nu este un produs tocmai ieftin (22,75$), insa daca face ceea ce promite, ar trebui sa merite. Descriere aici.


Pentru ca am nevoie de un iluminator, m-am gandit ca cel de la Physicians Formula ar fi potrivit. Are review-uri pozitive si abia astept sa il incerc. Pretul a fost de 13,39$ si il puteti gasi pe site aici.


In postarea cu preferatele lunii iunie v-am spus cat de tare m-am indragostit de buffing brush de la Real Techniques, dar, din pacate, nu se vinde singura, ci doar in kit. Asa ca m-am decis sa incerc si Expert Face Brush. Daca este la fel de buna, ma declar fericita. 


In pachet am mai gasit si un mini highlighter si o mostra FreshOmega.


Cam astea au fost achizitiile de pe iHerb. Cand imi fac o parere clara despre ele, voi reveni si cu review-uri, asa cum v-am obisnuit.

Toate produsele au link catre site daca vreti sa cititi mai multe despre ele. In plus, cei de la iHerb mi-au alocat codul IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda de pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

Daca aveti intrebari, va raspund cu drag :)


You Might Also Like

0 comentarii