Kiko Color Shock longlasting shadow

09 iulie

Inainte sa va arat ce mi-am cumparat in weekend de la Kiko, vreau sa va povestesc despre cele doua farduri pe care le-am achizitionat luna trecuta. Este vorba despre Kiko Color Shock long lasting eyeshadow in nuantele 02 Sunset Coral si 03 Golden Earth.


Am aflat de acest produs de la Ruth, A Model Recommends pe YouTube. Stiu ca ea foloseste o multime de produse high end, asa ca am fost surprinsa cand a laudat fardurile Kiko. Cum aici te impiedici la fiecare pas de un astfel de magazin, am mers a doua zi si am cumparat nuanta 02. Deoarece mi-a placut extrem de mult, m-am intors si pentru 03.


Cu ce sa incep? In primul rand textura acestor farduri crema este foarte fina. Se intind cu usurinta si sunt pigmentate. Un mare plus este faptul ca pur si simplu raman pe loc, chiar si fara primer. Mi s-a intamplat sa plec dimineata devreme si sa ma intorc seara tarziu, iar machiajul sa ramana impecabil.


Preferatul meu de departe este Sunset Coral. Este vorba de un roz foarte soft, care se potriveste in orice tip de machiaj. Arata extrem de bine intins pe pleoapa mobila, impreuna cu o linie de eyeliner negru. L-am incercat atat ca baza, cat si de unul singur si mereu am primit complimente.



In comparatie cu 02, Golden Earth m-a dezamagit putin. Mi-ar fi placut sa fie un auriu/bronz mai discret, shimmer-ul sa nu fie atat de evident. Oricum, chiar si asa este un produs bun si, de regula, obisnuiesc sa il folosesc in combinatie cu paletele Naked 1 sau 2. Imi place sa ii temperez luciul cu farduri mate.




Va recomand din tot sufletul acest produs. Mai ales daca aveti ocazia sa incercati Sunset Coral. Pretul intreg este undeva la 6.5 euro, dar la reduceri ajunge in jur de 3.5 euro si face toti banii. Raportul calitate pret este excelent.

Mai jos va las cu o poza  in care am folosit 02, in combinatie cu Naked 2.



Voi ati incercat produse Kiko? Ce imi mai recomandati sa cumpar de la ei?

Va pup!

LATER EDIT

Pentru ca am mai cumparat inca doua culori, m-am gadit ca v-ar placea sa vedeti swatch-ur. Este vorba de Island Shimmer (01) si Fresh Mojito (08). Sunt frumoase, dar pot spune ca nu il depaseste pe frumosul meu Sunset coral :D


Fresh Mojito este o culoare vibranta, perfecta pentru vara. O folosesc doar exact sub linia ochiului, pentru un strop de culoare. Am incercat sa o intind si pe pleoapa mobila intr-un weekend in care ma plictiseam si stiam ca nu ies din casa, asa ca m-am gandit sa fac experimente. Sincera sa fiu, nu mi-a placut, mi s-a parut ca atunci cand s-a uscat parca s-a faramitat un pic.


Island shimmer este un roz-crem extrem de deschis si transparent. Asa cum il recomanda si numele, are foarte mult shimmer. Imi place sa il folosesc in coltul intern al ochiului, pentru iluminare. Arata foarte bine si intins pe pleoapa, dar parca pentru un look mai de seara, din cauza cantitatii destul de mare de sclipici.



Si in lumina soarelui...



Sper ca v-a fost de folos update-ul.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii