Review: ruj Avon Pink Peach

28 iunie

Ma pregatesc sa ies in oras, dar m-am gandit ca nu ar fi frumos sa las sa vina weekend-ul fara ca eu sa fi scris ceva. Asa ca astazi o sa va vorbesc un pic de un ruj de la Avon, nuanta Pink Peach.


Nu pot sa zic ca rujurile Avon sunt printre preferatele mele in ceea ce priveste calitatea, insa imi place ca au o multime de culori si de texturi, la un pret mai mult decat acceptabil. De aceea, cred ca detin cam 3 produse  de buze de la acest brand. Deoarece am buzele subtiri, de regula imi place sa port nuante de peach sau de roz si foarte rar rosu puternic. 


Desi se numeste Pink Peach, eu nu prea vad pink-ul  :) Culoarea duce spre nude, insa are si particule aurii care dau o stralucire foarte dragute buzelor. Ma face sa ma gandesc la vara, mare si piele bronzata. Textura este mai degraba sheer, deci culoarea nu este foarte vizibila.


Din punct de vedere rezistenta, nu prea am cum sa il laud, deoarece dispare foarte repede de pe buze, dar nu ma deranjeaza sa il reaplic. Oricum, daca ma intrebati, mie mi se pare acest produs mai degraba un blasam de buze colorat, decat un ruj in toata regula.

 
Deci este un produs care nu straluceste din punct de vedere rezistenta sau pigmentare, insa are o nuanta draguta, tocmai buna pentru vara. Este genul acela pe care il scoti din geanta si il aplici fara sa fie nevoie sa te uiti in oglinda. 

Voi ce culori obisnuiti sa purtati vara pe buze?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii