Review: MILANI LIQUIF'EYE METALLIC eye liner pencil

24 iunie

Cred ca am facut aceste poze in urma cu trei luni de zile. Am tot vrut sa va povestesc despre creioanele de ochi Liquif'eye Metallic de la Milani, dar nu stiu ce m-a impiedicat.


Mi-am dorit foarte mult sa incerc acest produs deoarece este foarte laudat pe internet. Multe bloggerite compara creioanele de la Milani (aprox 6$) cu cele de la Urban Decay (aprox 18$). Asa ca nu m-am mai putut abtine si am dat o comanda pe cherryculture.com in care am inclus culoarea neagra (black). Si pentru ca mi-a placut foarte mult, am decis sa cumpar si varianta maro (brown), pe care insa am avut norocul sa o gasesc la Cosmobeauty, editia de anul trecut.


Ambele culori sunt foarte pigmentate si intense. Daca insist un pic pe linie, am impresia ca am aplicat un tus, nu un dermatograf. Totodata, daca vreau un look mai soft, il intind un pic cu o pensula si arata foarte bine. Din acest punct de vedere pur si simplu nu ai ce le reprosa.


In ceea ce priveste rezistenta, depinde de situatie. Daca il aplic pe mana si il las sa se usuce, imi este foarte greu sa il mai curat, chiar si cu apa. De asemenea, si pe pleoapa si pe linia ochiului sta foarte bine. Insa, deoarece ochiul meu stang lacrimeaza un pic mai mult in coltul exterior (dar nu exagerat), trebuie sa fiu atenta, deoarece creionul tinde sa curga un pic in acea zona.


Din punctul de vedere al texturii, este un creion foarte moale. Intr-un fel imi place, deoarece in mare parte culoarea intensa se datoreaza acestui lucru. Si, fiind usor de blend-uit (intins), este extrem de versatil. Dar trebuie ascutit foarte des, deci se consuma destul de repede. Dupa 2 folosiri varful este deja prea tocit pentru o linie curata si precisa.


In acest moment pot spune ca Milani Liquif'EYE metallic eye liner este creionul meu de ochi preferat. Raportul calitate pret este mai mult decat satisfacator. Tare mult mi-as fi dorit sa existe si la noi acest brand, deoarece am inteles ca majoritatea produselor sunt de calitate. Eu mai am de la Milani un baked blush si un tus, dar o sa va povestesc despre ele in alta postare.

Voi ati incercat aceste creioane sau alte produse Milani?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii