Review: ulei de baie Manufaktura

10 decembrie

De la Manufaktura mi-am luat pana acum trei produse. Despre scrub-ul de baie puteti citi aici, despre uleiul de baie va povestesc acum, iar despre cel de-al doilea scrub achizitionat nu as putea sa va spun nimic, deoarece pur si simplu
l-am pierdut prin casa. Sper sa il gasesc cu ocazia unei curatenii generale, deoarece l-am cautat mai peste tot, dar nu am dat de el.



Uleiul de baie de la Manufaktura este primul produs de acest fel care "mi-a intrat pe mana". Am fost tare curioasa sa vad cum este si daca isi merita banii. Bineinteles, ca de fiecare data, ambalajul a avut un cuvant important de spus in decizia de cumparare. Sticla e din plastic, dar arata foarte dragut si vintagy.


Ce mi-a atras atentia a fost faptul ca produsul este separat, iar culoarea este portocaliu intens. Intainte de folosire trebuie agitat foarte bine, astfel incat ingredientele sa se amestece. Desi ma asteptam sa arate ca un ulei, consistenta este mai degraba apoasa.


Cand ma pregatesc sa fac baie, las cada sa se umple cam un sfert si apoi torn o cantitate considerabila din acest ulei. Pana cand apa ajunge la nivelul potrivit, cada este deja plina cu o spuma fina. Spun fina pentru ca am impresia ca textura este usor diferita fata de spuma facuta de un spumant obisnuit.


Mirosul este unul foarte placut si intr-adevar aduce cu unul de frisca si vanielie, asa cum sustine si producatorul. Un aspect important mi se pare faptul ca apa nu devine uleioasa deloc. De asemenea, nu imi simt pielea uscata, asa cum se mai intampla dupa baie, mai ales cand folosesc un spumant.

Si ingredientele:

Una peste alta, pot spune ca uleiul de baie este un produs interesant de folosit, dar nu voi fugi la Manufaktura sa il recumpar atunci cand se termina :) Per total, atunci cand il adaug in apa din cada, baia devine mai placuta in primul rand datorita spumei. Si mirosul conteaza, mai ales pentru ca este unul foarte placut. Un dezavantaj este faptul ca se consuma destul de repede.

Voi ati incercat uleiul de baie? De la ce branduri?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii