Preferatele lunii noiembrie

02 decembrie

Am o multime de preferate sa va arat. Este adevarat ca unele dintre ele au intrat in "top" mai spre sfarsit, insa nu le-am mai lasat din mana de la prima folosire, asa ca prezenta lor in aceasta postare este complet justificata :)


O sa incep sa va povestesc de cele pentru par. Cele patru produse de mai jos fac o echipa minunata, iar parul meu are in sfarsit un pic de volum.


N-as fi crezut niciodata ca o sa zic despre ondulatorul Babyliss Pro lucruri de bine. Il am de un an de zile si pana in octombrie il folosisem de maxim 3 ori. Problema este acel clips care lasa niste urme ingrozitoare pe firul meu de par. Asta pana cand m-am am hotarat sa ignor clipsul si sa il folosesc precum un wand. Pentru protectia termica folosesc TRESemme (aveti aici review). Am impresia ca spuma Sebastian, aplicata pe parul umed, ajuta buclele sa se pastreze mai mult timp. Iar samponul pentru volum de la Aussie chiar are efect. Mi se pare ca dupa ce se usuca, parul meu nu mai este chiar atat de lipit de cap ca pana acum.


Tot la capitolul par vreau sa laud si samponul uscat Batiste. De regula, cand simt ca parul meu incepe sa se ingrase, ma spal pe cap. Insa luna aceasta am redescoperit acest produs (il am de pe la inceputul anului) si mai pot pacali parul inca un pic deoarece, dupa aplicare, are un aspect fresh.


Despre cremele de corp de la Avon, din gama Planet Spa, v-am tot povestit. Momentan imi place varianta indulgence cu unt de shea si trufe de ciocolata (miam!).


In materie de ingrijire a fetei, am impresia ca am descoperit trio-ul perfect. De cand folosesc crema de zi No7 beautiful Skin (review aici), serul Protect&Perfect No7 si crema de noapte Olay total effects 7 in one am impresia ca tenul meu e mult mai curat si mai sanatos. Sper sa o tina tot asa si sa nu am surprize luna aceasta :)


Am ajuns si la machiaj. Asa cum v-am obisnuit, folosesc in mod constant anticearcanul Maybelline Affinitone (review aici).


Dintre paletele de machiaj NAKED este zilnic alaturi de mine. Astept sa ajunga si NAKED 2, deoarece am facut aroganta de a o comanda de pe beautybay.com cand erau reduceri de 20%. Sper sa nu fiu dezamagita. Ca si blush alternez cele doua blushuri crema de la MUA (aici swatch-uri). Pentru ca simteam nevoia sa imi schimb creionul de sprancene, l-am achizitionat pe cel de la Avon dupa ce l-am vazut in cateva clipuri ale fetelor de la Pixiwoo. Pana acum imi place foarte mult, mai ales datorita periutei din dotare.
Buzele mi le-am ingrijit cu balsamul de la Nivea (review aici), iar in ceea ce priveste rujul, am folosit aproape zilnic Shade 16 de la MUA (swatch aici). Exista o intreaga dezbatere cu privire la aceste rujuri. Exista un zvon cum ca s-au incurcat etichetele odata cu nebunia cu 35% reducere si transport gratuit, iar nuantele nu ar corespunde cu realitatea. Daca ne luam dupa asta, acest Shade 16 este de fapt Shade 15...

Cam astea au fost preferatele pe luna care a trecut. Astept cu nerabdare sa vad ce imi rezerva decembrie :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii