NOTD: Christmas nails

24 decembrie

Am fost excesiv de harnica si mi-am facut manichiura inca de ieri. Nu stiu de ce, dar parca nu stiu ce sa fac cu timpul acum, cand am in plus. Si evident, cand lucrez, ma plang ca as vrea sa stau acasa :D Deci, cum ziceam, am ales o manichiura super simpla, dar totusi festiva.


Am folosit ca baza China Glaze 1020 Poinsettia, iar deasupra am aplicat Flormar U04.


Imi plac foarte mult aceste doua oje. Ambele se aplica bine, cu usurinta, si  nu a fost nevoie de cate doua straturi. De asemenea, s-au uscat super repede, un alt mare plus.



Sunt foarte satisfacuta de rezultat :) Acum ma pregatesc sa plec in cateva vizite, ca doar e Ajunul. Ho, ho, ho!
Sper ca si voi aveti o zi minunata. Banuiesc ca asteptati cu nerabdare sa vina Mosu'!

Va pup.

You Might Also Like

0 comentarii