Beauty bloggers meeting

12 decembrie

Sunt suparata, tare suparata pentru ca e frig si urat si mocirla :( Si ca sa ma inveselesc, m-am uitat din nou la pozele facute la Beauty bloggers meeting care s-a desfasurat sambata trecuta la Caffe Tabiet. Aceasta este a doua intalnire la care particip, dar cea mai mare. Am fost peste 20 de fete si am discutat cate-n luna si in stele.


"Je" intr-o postura contemplativa:


A fost frumos pentru ca am fost multe si pentru ca Ioana, Larisa si Cristina au facut mari eforturi ca sa ne faca o multime de surprize. Astfel, am avut ocazia sa degustam si sa votam briosa cea mai tare din parcare, dintre minunatiile de mai jos (au fost pregatite de "Sunt o dulce").


Ne-am bucurat de o cafeluta speciala, pusa in valoare de unghiile mele :D


Si am intrat in spiritul Craciunului cand am discutat despre frumoasele ornamente pregatite de Petalia.


Iar cadourile oferite de sponsori ne-au cam lasat fara cuvinte: Cafe Tabiet, Topline, Sephora, Essence, Yves Rocher, Boots, Loccitane, Lush, Family care, Melkior, Deborah, Max Factor, CHI, Brino Vassari si Biosilk.



Pot sa zic ca m-am distrat de minune, timpul petrecut la intalnire imi este martor (aprox 5 ore). La inceput a fost tare amuzant sa ma chinui sa ghicesc cine pe ce blog scrie, dar apoi ne-am prezentat si s-a facut lumina in mintea mea. Cel mai mult imi place faptul ca suntem o comunitate unita, care se bazeaza pe prietenie, nu pe rivalitati. Sper sa ne revedem in formula completa si la anul :)

Va pup!

PS: pozele de la intalnire au fost facute de Diana, Jully si Georgiana 

You Might Also Like

0 comentarii