Review: Crema de ras emolienta (alba BOTANICA)

24 iunie

Pe langa epilarea cu ceara, de multe ori apelez si la lama, deoarece nu am rabdarea sau timpul necesar pentru a astepta o luna de zile intre sedintele de la cosmetica. Mai ales acum cand a venit vara simt nevoia sa port fuste si rochii, iar acest lucru implica o epilare rapida.

Crema de ras de la alba BOTANICA este produsul meu preferat inca din momentul in care am folosit-o prima oara, acum mai bine de un an. Pana sa apelez la ea, obisnuiam sa folosesc crema de ras barbateasca.


Ambalajul este de tipul cremelor de maini, foarte usor de folosit. Deoarece plasticul din care este facut e moale, am reusit sa folosesc aproape 100% din produs, fara sa simt nevoia sa tai sticluta (lucru care nu imi face deloc placere, dar este de multe ori necesar).

cumparaturi iherb

Mirosul este absolut divin, fiind o combinatie de mango si vanilie. De fiecare data cand o folosesc, baia miroase ca o prajitura delicioasa.


Textura este cremoasa, astfel incat se intinde foarte usor pe piele. La inceputuri aveam tendinta de a folosi foarte mult produs dar, cu timpul, am invatat ca o pelicula subtire, aproape transparenta, este mai mult decat suficienta, ba chiar indicata.


Din punctul meu de vedere, acesta crema de ras este speciala deoarece este foarte emolienta, astfel incat nici nu se simte atunci cand treci cu lama peste piele. Senzatia este total diferita de o crema de ras barbateasca, mai ales prin prisma faptului ca nu face spuma. Practic, ea formeaza o bariera protectoare intre piele si lama, astfel incat pielea nu este deloc iritata. De cand am inceput sa o folosesc, nu mi-au mai aparut deloc brobonelele acelea urate si nici nu mi-au mai crescut fire sub piele. 

Acest lucru se datoreaza ingredientelor naturale precum musetelul, aloe vera, lavanda si vitamina E. Mai jos puteti vedea lista completa.

alba BOTANICA

Recunosc ca sunt absolut dependenta de aceasta crema de ras de la alba BOTANICA si v-o recomand. Daca aveti probleme cu pielea sensibila, trebuie neaparat sa o incercati. O puteti gasi pe iherb, la un pret mai mult decat ok (AICI),

De curiozitate, voi ce fel de epilare preferati? Cu ceara sau cu lama?

You Might Also Like

0 comentarii