O vorba, doua...

07 iulie

Stiu ca nu am lipsit niciodata atat de mult de pe blog, asa ca m-am gandit sa va povestesc un pic despre ce se intampla. In ultimele luni am decis sa ne mutam la casa noastra si ne-am implicat intr-un proiect de renovare destul de marisor. Combinat cu o perioada mai aglomerata la serviciu, a rezultat o extenuare totala. Pur si simplu nu am mai fost capabila de nimic in timpul asta. 
De saptamana trecuta am reusit sa ne mutam, chiar daca inca nu am terminat cu toate. Nu stiu cum se face, dar mereu apare cate ceva, asa ca am decis sa ne luam inima in dinti si sa facem si pasul asta. E foarte ciudat, mai ales ca apartamentul e pe jumatate gol, iar hainele mele inca sunt la ai meu. Parca ne simtim stingheri, nu acasa, insa sper sa ne acomodam in cateva zile.


Eh...si la toata afacerea cu apartamentul, se adauga si stresul unei nunti. Am decis sa fie un an de pomina, insa nu ne-am dat seama cam ce implica asta. Nici nu stiu unde sa ma impart mai intai, dar asta e, rezist pe baricade.
Sper sa ma intelegeti de ce am cam parasit blogul. Cand ajung acasa, vreau doar sa ma bag in pat si sa ma trezesc peste o saptamana, nu ma mai pot concentra pe alte proiecte. Sper sa imi revin curand!

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii