Wjcon - noutati si reduceri

17 august

Nu stiu daca e de la caldura, dar parca nu am chef de nimic. Nici prin casa nu am mai schimbat mare lucru. Astept toamna :) In weekend, in afara de stat cu burta la soare, am fost si prin mall la cumparaturi. M-am lipit de vreo trei pulovere aflate la reduceri si de un unt de corp de la The Body Shop, dar altceva nu mi-a mai facut cu ochiul. Tot gandindu-ma eu la reduceri si make-up, mi-am dat seama ca nu v-am povestit despre evenimentul Wjcon la care am participat fix inainte de nunta. Desi am intarziat un pic, reducerile sunt inca valabile asa ca, daca sunteti din Bucuresti, chiar va recomand sa mergeti acolo. Totodata, veti avea ocazia sa incercati si bunatatile din noua colectie Wild Escape.


Despre Wjcon am mai vorbit aici, aici si aici. Produsele de la ei imi plac pentru ca sunt foarte asemanatoare cu cele de la Kiko, sunt calitative, au preturi super decente si multe variante de culori. Cand intri in magazinul lor nu stii ce sa alegi mai intai.


Cel mai mult mie mi-au atras atentia creioanele DoubleImpact (primele patru swatchuri), dar si fardurile crema, tusurile glitter si un autobronzant care se foloseste impreuna cu crema hidratanta.


Daca va intereseaza noua colectie, mai jos puteti vedea preturile.


 De asemenea, in magazin sunt tot felul de oferte la produsele standard:


Voi v-ar placea sa incercati ceva de la ei? Va atrag produsele Wjcon?


You Might Also Like

0 comentarii