From where I stand: outfits III

21 august

Hello, hello!
Ultimele zile nu au fost tocmai amuzante din cauza ploii, asa ca abia asteptam weekendul ca sa pot sa vegetez in pat, sub patura ;) Pentru ca nu am inspiratie ca sa scriu un review, m-am gandit sa va arat cateva outfituri de genul #fromwhereistand. Daca ma urmariti pe Instagram, probabil le-ati vazut deja.

Intr-o zi cu soare am purtat o fusta de la House of Art, platforme Stradivarius si bluza Bershka. Mi-a placut foarte mult datorita combinatiei de culori. In plus, am observat ca galbenul ma face fericita.


Stiti deja ca sunt dependenta de Zara, asa ca nu ar trebui sa va mire faptul ca absolut toate piesele din poza sunt de acolo.


Zi casual cu boyfriend jeans de la GAP, balerini H&M si camasa Zara.


Balerinii sunt de la Zara si, chiar daca nu sunt din piele, imi plac foarte mult. Mi se pare ca dau un pic de clasa outfitului. Pantalonii sunt de la acelasi brand, iar bluza de la Stradivarius.


Era cat pe ce sa ma prinda ploia in pantofii din piele intoarsa de la Zara. Se afla printre preferatii mei deoarece sunt extrem de comozi. Pantalonii sunt de la Bershka, iar camasa de la Stradivarius.


Pentru final am lasat combinatia care mi-a placut cel mai mult. Camasa este de la Mango, puloverul de la Stradivarius (gasit la reduceri), pantalonii Bershka, iar pantofii sunt facuti la comanda.


Care outfit va place cel mai mult? Apropo, am mai facut cateva achizitii la reduceri. V-ar placea inca o scurta postare cu hainele cumparate sau ar fi prea plictisitor?

Weekend placut!!

From where I stand: outfits I
From where I stand: outfits II

You Might Also Like

0 comentarii