Produse consumate

21 aprilie

Doamnelor, trebuie sa marturisesc ca nu mi-a fost deloc bine in ultima perioada. Pe langa oboseala m-a doborat si o viroza, asa ca nu am fost capabila sa fac mai nimic. Ieri m-a scuturat un pic de un umar constiinta, asa ca m-am trezit la realitate si am pozat produsele consumate in ultimele luni. Cum ordinea si disciplina nu sunt punctele mele forte, sunt sigura ca am mai aruncat la gunoi una-alta, dar grosul a ajuns in punguta cu empties.


Pe langa ceea ce am consumat, am facut si curatenia de Paste si am mai aruncat produsele expirate, asa ca voi incepe cu acestea. Despre cremele de maini OPI Avojuice va povesteam aici. Din pacate, aroma cu grapefruit mi-a placut cel mai putin, asa ca nu e de mirare faptul ca am uitat ca am o sticluta si mi-am adus aminte cu doar o luna inainte de expirare.

La un moment dat, cam acum trei ani, m-am indragostit de produsele Boots. Spuma de curatare Simply Sensitive e foarte ok si ieftina, dar pur si simplu am lasat-o deoparte pentru a incerca altceva. Tot din aceeasi gama am vrut sa incerc si un demachiant pentru ochi care nu mi-a placut deloc. Imi aduc aminte ca era uleios si nu curata nimic, asa ca l-am uitat intr-un sertar. Tot acolo a ramas si cleanser-ul de la Yes to carrots, din care mai aveam doua degete. Mi-a placut si vi-l recomand.

Nebunia Grupon m-a facut sa cumpar si un kit de albirea dintilor de la Dental White, insa nu m-am inteles deloc cu el. Gutierele nu erau ok, iar gustul gelului e extrem de dulceag. L-am incercat doar de doua ori, insa acum vreo doi ani.


Am reusit sa termin doua ape micelare, de la Garnier si Bioderma, precum si multiple cotonele (asa le zic eu dischetelor demachiante). Pentru ca ambalajele acestora sunt usor de ratacit, am gasit in punguta doar unul singur.


Crema de seara de la Clarins (Multi-Active nuit) este printre pereferatele mele, insa nu am reusit sa ii fac poze pentru o prezentare in detaliu. Promit sa ma ocup. In ceea ce priveste mastile de fata, le-am folosit pe cele de la My Beauty Diary. Am incercat si o mostra de Glykolift de la Ivatherm si chiar mi-a placut. Acum stau in dubii daca sa cumpar varianta full-size sau sa ma intrept catre Kiehl's Midnight Recovery Serum.


Unturile de corp de la The Body Shop sunt extraordinare. Pe langa faptul ca miros divin, hidrateaza foarte bine. Cu lacrim in ochi a trebuit sa ma despart de varianta cu capsuni. Mai am unul cu unt de shea, dar pur si simplu nu ma lasa inima sa il incep. Vi se intampla si voua asa?

Crema de maini de la Neutrogena a fost ok, insa nu se compara cu Cicaplast (review). 

Acum ceva vreme ma plangeam ca parca nu mai functioneaza samponul de la Vichy, insa am descoperit o varianta noua, tot din gama Dercos, care imi place mai mult.


Pentru ca a fost sezonul rece, mi-a placut sa ard lumanari parfumate. Yankee Candle Honey & Spice miroase delicios si v-o recomand. Cea de-a doua (nu imi mai amintesc exact brandul) ar fi trebuit sa fie aseamanatoare, insa abia daca se simtea ceva cand o aprindeam.


Cam asta am consumat in lunile trecute. Presimt ca prin iunie o sa revin cu o postare la fel de "bogata", deoarece urmeaza sa ma mut si, implicit, sa fac iar curatenie :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii