Yes to carrots Cleanser - review

17 septembrie

Morcovul este important pentru piele datorita vitaminei A. Aceasta are proprietati antioxidante si este foarte buna pentru imbunatatirea elasticitatii pielii si incetineste procesul de imbatranire.  De aceea, din gama Yes to... , m-au atras tocmai produsele Yes to Carrots. Prima oara am incercat samponul de la ei si mi-a placut. Asa ca mi s-a parut normal sa testez si altceva. In perioada reducerilor de la Sephora am gasit Makeup Remover Cleanser la un pret de 28 de lei si l-am luat fara ezitare.



Produsul este indicat tenului normal sau uscat si promite sa ajute pielea, hidratand-o. Cum tocmai ramasesem in pana de demachiant, l-am folosit chiar in aceeasi seara si am ramas placut impresionata. Curata foarte bine tenul, fara a-l usca sau a lasa acea senzatie de piele stransa. Nu stiu voua, dar mie mi s-a intamplat de nenumarate ori asta, asa ca imediat dupa demachiere simteam nevoia acuta de a folosi o crema. Acum nu este cazul. Deci domnii morcovi isi fac treaba.


Are o cantitate generoasa de aproape 250 de ml. Desi il folosesc in fiecare seara de o luna de zile nu da semne ca se va termina foarte curand. Il aplic pe fata umeda si de regula folosesc doua pompite. Una pe toata fata si una in zona ochilor. Mi-ar placea sa va spun ca demachiaza ochii foarte bine, dar din pacate nu este tocmai adevarat. Pe mine nu ma deranjeaza pentru ca oricum folosesc si lotiunea micelara pentru aceasta zona, dar poate voi va doriti mai mult de la demachiant. Sunt convinsa ca daca as insista mai mult, ar curata si ochii, dar mie nu imi place sa bruschez prea tare aceasta zona. Asa ca prefer sa iau "grosul" cu cleanserul YTC, iar apoi definitivez operatiunea (ce profi suna :D) cu demachiantul de la Eucerin. Desi Eucerin nu performeaza prea bine, isi face treaba in aceste conditii deoarece jumatate din munca a fost deja facuta.


Pompita dozeaza foarte bine, nu trebuie sa va faceti griji ca irositi produsul. Si sincer si ambalajul imi place, mai ales ca imi sare in ochi portocaliul in diminetile in care abia ma misc si am tendinta sa imi pun apa de gura pe periuta de dinti (dap, true story :) )


Despre textura pot spune ca este cremoasa, asa ca se intinde cu usurinta pe piele. Nu face multa spuma, ci doar o usoara pelicula alba care ajuta la indepartarea machiajului si murdariei acumulate in timpul zilei. Are un miros discret care mie imi place. Si, cel mai important, daca nimeresc prin ochi nu provoaca usturime. Personal, n-am inteles niciodata demachiantele, inclusiv cele de ochi, pe care scrie mare ca nu trebuie sa intre in contact cu ochii. Adica sa fim seriosi, sansele sa se intample asta sunt de la mari la foarte mari. 


Si ca sa intelegeti cat de mult mi-a placut Cleanserul de la Yes to Carrots, va marturisesc ca m-am intors la Sephora si mi-am luat inca doua bucati, mai ales ca si mama s-a aratat foarte multumita de el. Asa ca am zis sa imi refac stocul la un pret mai mult decat decent. Nu ma credeti? Am dovada :D


Voi ce cleanser folositi?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii