Ce mi-ar placea sa imi cumpar

22 septembrie

Nu obisnuiesc sa imi fac wishlisturi, dar adevarul este ca am intrat zilele trecute la Zara si am vazut ataaat de multe lucruri dragute, incat mi-e teama ca o sa le uit daca nu le trec pe hartie. Si, in afara de hainele de la Zara, imi mai doresc cate ceva, evident :) Dar va las sa le vedeti:

Geaca de piele cambrata si scurta.


O haina groasa. Am o groaza de paltoane, gecute, trench-uri, dar doar o singura geaca cu gluga si grosuta care m-a salvat iarna trecuta pe frigul acela cumplit. Deoarece e rosie, mi-as dori si una neagra sau kaki.




"Rochite" care merg de minune cu cizme.


Bluze, bluze, bluze si iar bluze :)





Cizme maro neaparat, fara toc. TopShopX2 si Zara




Mi-au mai atras atentia pantofii astia de pe Asos.
Cateva pulovere: Zara, Asos (1, 2), TopShop si La Redoute.







Si o geanta rosie. De fapt am vazut una la NewYorker acceptabila, dar mi-a atras atentia si aceasta de pe ebay.


Si sincer lista ar mai putea continua, dar ma opresc aici :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii