Tag - 7 lucruri despre mine

14 septembrie

Dara a fost foarte draguta si mi-a dat acest tag.


7 lucrui ciudate despre mine
- imi place la nebunie sa imi rod buzele
- atunci cand sunt stresata ma relaxeaza sa imi smulg pielitele (e un viciu de care incerc sa ma las)
- n-am incercat sa fumez niciodata
- ca sa pot adormi imi ia cel putin jumatate de ora, timp in care ma tot invartesc prin pat
- daca imi place o carte, uneori citesc pana la 4-5 dimineata, chiar daca a doua zi ma duc la serviciu
- imi este imposibil sa aleg intre doua lucruri care imi plac la fel de mult. Sunt capabila sa ma blochez in argumente pro si contra zile intregi
- cand pun mana pe anumite materiale (spre exemplu catifeaua) mi se face pielea de gaina. La fel si cand aud sunetul unghiilor pilite :)

7 lucruri pe care nu le suport
- sa astept pe cineva. Sunt mereu punctuala si nu pot sa sufar cand trebuie sa astept
- oamenii needucati
- sa ma grabesc. Atunci cand ma grabesc imi pierd zen-ul, asa ca intotdeauna incep sa ma pregatesc din timp
- ipocrizia
- ciupercile in orice fel de mancare ar fi
- vasele murdare (cineva ma numeste "vasofila" :))) adica imediat ce vad un vas murdar ma apuc sa il spal, la mine acasa, evident. Nu ma apuc sa atac vasele murdare ale altora)
- talk-show-urile

7 lucruri fara de care nu pot sa traiesc
- persoanele pe care le iubesc
- cartile
- timpul liber
- muzica
- hainele frumoase
- calatoriile
- soarele

Ofer cu mare placere acest tag tutoror celor care vor sa il faca :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii