!!! Autumn Giveaway !!!

03 septembrie

Vine toamna, doamnelor! :) Si pentru ca odata cu toamna ne schimbam garderoba, trecem la culori mai "serioase", m-am gandit sa va fac o surpriza:



Ce trebuie sa faceti ca sa va inscrieti la giveaway:

CONDITII OBLIGATORII:
1. Sa fiti fani ai paginii de Facebook Très Chic (in partea dreapta a paginii aveti butonul de like).
2. Sa urmariti acest blog prin Google Friends Connect (optati pentru a urmari blogul "in mod public").
3. Sa dati share pe Facebook la aceasta postare (postarea trebuie sa fie publica, iar ca linkul sa fie corect, dupa ce postati, trebuie sa dati click acolo unde apare timpul/ora postului - 3 minutes ago, spre exemplu )
=>Trebuie sa lasati intr-un comentariu adresa cu care ma urmariti prin GFC, numele cu care ati dat like pe Facebook si link-ul de share


OPTIONAL (fiecare punct inseamna o sansa in plus):
1. Sa va abonati prin newsletter la email (follow by email)
2. Sa ma urmariti pe twitter @EstChic
=> Trebuie sa lasati intr-un comentariu adresa de mail cu care v-ati abonat/id-ul de twitter cu care ma urmariti

Perioada de participare: 03.09.2012 - 21.09.2012 (ora 11.59).
*Pot participa persoanele care au o adresa in Romania, unde pot trimite coletul. Deoarece geanta e maricica, nu as vrea sa ma complic foarte tare cu transportul in afara tarii. 
*De asemenea, as avea rugamintea sa nu va inscrieti aceeasi persoana de pe mai multe conturi. Hai sa lasam o sansa tuturor.

Geanta este de culoare neagra, din piele sintetica. Manerele arata asa, deoarece sunt protejate cu o folie de plastic. Initial comandasem geanta pentru mine, dar pana sa ajunga, am achizitionat una din magazin. Si cum am zis ca o sa fac tot posibilul sa nu mai fiu atat de consumerista si sa nu imi mai iau chestii care sa stea cu lunile in dulap, inainte sa am ocazia sa le folosesc, m-am gandit ca aceasta geanta ar putea face pe altcineva fericit.


Imi plac foarte mult detaliile. Accestul in geanta se face cu ajutorul unui lacatel si al unei cheite, deci clar este o geanta anti-hoti :)




Va astept sa va inscrieti. Multa bafta!

You Might Also Like

0 comentarii