Preferatele lunii septembrie

05 octombrie

Recunosc ca sunt un pic in intarziere cu preferatele lunii, insa am o scuza foarte buna: lumina. Dimineata cand plec la serviciu si seara, cand ma intorc, e o lumina tare urata, care strica pozele. Asa ca a fost nevoie de weekend ca sa scot niste imagini decente. Si am profitat de ocazie ca sa pregatesc material si pentru o postare viitoare de "Empties" ;)


Nu pot sa zic ca am avut o luna foarte bogata in descoperiri, mai ales ca am fost plecata si in vacanta si am pastrat machiajul la minim. Totusi, in ultimele doua saptamani am inceput sa revin la culorile care ma caracterizeaza, nude-uri si marouri.


Dior Incognito este o iubire mai veche de-a mea, intes folosita inainte sa cumpar paletele Naked. Are niste culori tare frumoase si potrivite pentru toamna. Despre rimelul Lancôme Hypnôse Drama v-am povestit aici. L-am redescoperit cu ajutorul unei variante travel size. Imi face niste gene de milioane. Tot de la Lancôme este si bronzer-ul pe care il folosesc zilnic. Este vorba de Star bronzer, care imi aduce aminte de NARS Laguna.


Pentru ca am fost la mare si la soare, am folosit Clinique face cream ca si protectie solara. Este foarte hidratanta si nu incarca fata deloc.


Cand vine vorba de masti de fata, probabil stiti ca am o slabiciune majora. Luna trecuta am folosit intens Glamglow Supermud cleansing treatment si My Beauty Diary.


 Iubesc oja Peace&Love&OPI, achizitionata de la Topline in perioada reducerilor. Este o culoare superba si cred ca voi face o postare tip NOTD, ca sa o puteti admira in toata splendoarea ei.

Va doresc o toamna minunata!

You Might Also Like

0 comentarii