NOTD: OPI Peace&Love&OPI

13 octombrie

Nu pot sa ma satura de aceasta oja, pe cuvant. Cand o am pe unghii, ma uit tot timpul la ea, uimita de cat de frumoasa este. Si nu sunt singura! Am primit o multime de complimente si multa lumea ma intreaba ce este. De aceea, sper sa nu va deranjeze faptul ca am facut un miliard de poze, incercand sa o surprind din toate unghiurile.




OPI Peace&Love&OPI este un duochrome superb, care are la baza un gri metalic, insa in lumina prinde tente de mov si verde. Desi nu suna foarte romantic, imi aduce aminte de culoarea petrolului, atunci cand soarele se reflecta in el.



Sunt convinsa ca oricat de multe poze as face, tot nu o pot surprinde in adevarata ei splendoare.


Se aplica extraordinar de bine, fara urme dubioase si este opaca dintr-un singur strat. Totusi, pe unghiile mele mai ciudatele, se cojeste cand o dau intr-un strat, se toceste repede la varfuri la doua straturi, dar la trei ramane pe unghii trei-patru zile. N-as putea explica de ce. Si daca cititi blogul de ceva vreme, probabil stiti ca trei-patru zile pentru mine e ceva fabulos.


Am cumparat aceasta oja din magazinul Topline, la reduceri, asa ca am dat doar 33 lei pe ea. Si merita toti banii si inca putin in plus :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii