Summer lovin' tag

14 iulie

Nu am mai facut un tag de o mie de ani, deci parca era timpul. Doar asa, ca sa stiti, Andreea e cea vinovata de aceasta postare :)

1. Rujul tau preferat in aceasta vara?
Vara asta nu am fost atrasa deloc de rujuri. De fapt, ca sa fiu sincera, de make-up in general, si asta s-a intamplat dupa ce m-am bronzat. Parca totul arata mai bine pe o piele bronzata, nu? Cand ies in oras folosesc ori un balsam de buze de la Burt's Bees, ori popstickul Colorsensational de la Maybelline in nuanta citrus slice.


2. Oja preferata vara aceasta?
Clar este Essie Muchi Muchi si o puteti vedea pe unghii aici. Si a inceput sa imi placa inclusiv aplicata intr-un singur strat, pentru care are un efect natural.


3. Costumul de baie care-ti place vara aceasta?
Nu sunt o impatimita a costumelor de baie si le prefer pe cele simple cu sutien gen triunghi si in culori cat mai vii. Am doua luate acum vreo doi ani care se tin inca foarte bine.

4. Bautura preferata aceasta vara?
As vrea sa zic Cola, dar adevarul e ca m-am cam lasat. Mai am perioade cand ma rasfat si imi mai strecor o cutie in punga de cumparaturi, insa destul de rar. Asa ca acasa beau apa, iar in oras neaparat limonada.

sursa foto pinterest.com

5. Autobronzantul tau preferat?
Nu prea obisnuiesc sa folosesc autobronzant, ci doar Airbrush Legs de la Sally Hansen. V-am povestit mai multe despre acest produs aici.


6. Melodia ta preferata vara aceasta?
Sunt genul de persoana care este iremediabil indragostita de playlist-ul sau. Si ascult aceleasi melodii la nesfarsit. Apoi fac o pasiune noua pe care o adaug listei si tot asa. Pachelbel - Canon in D Major este o iubire mai veche, dar pe care o ascult obsesiv in ultima vreme.


Iar nou intrata printre preferate este Awolnation Sail. O melodie aparuta acum doi ani, dar na, acum am facut  eu o pasiune pentru ea.



7. Accesoriul preferata vara aceasta?
Ochelarii de soare Marc by Marc Jacobs pe care ii port aproape zilnic si geanta de plaja la Sephora, care este foarte chic si nice si mi-a fost tare folositoare in vacanta.


8. Parfumul preferat in aceasta vara?
Asa cum va mai spuneam si alta data, eu nu sunt obisnuita sa imi schimb parfumul. De fapt, folosesc Angel de la Thierry Mugler cam de sapte ani de zile, fie ca e vara sau iarna. Recent, am achizitionat si un Kenzo Jungle, acesta fiind o iubire mai veche, din liceu. Stiu ca unora li se vor parea niste parfumuri prea grele pentru sezonul cald, dar, in fond, este vorba de gusturi.


9. Cartea preferata vara aceasta?
Va marturisesc ca eu citesc aproape orice imi cade in mana. Nu ma dau in laturi nici de la un chick lit usurel ce implica trasuri si povesti de dragoste, dar nici de la o lectura mai serioasa. Important e sa ma relaxeze, pentru ca asta este motivul pentru care imi place sa citesc. Si cum n-am descoperit nimic senzational in aceasta vara, o sa va arat ceea ce consum momentan.


10. Ce astepti cu nerabdare sa faci vara aceasta?
Am asteptat cu nerabdare sa plec in vacanta, dar cum aceasta deja s-a consumat in iunie, ma gandesc cu jind la septembrie, cand am mai programat o mica escapada. Nu imi vine sa cred cat de repede a putut sa treaca timpul si faptul ca suntem deja la mijlocul verii.

Ii multumesc inca o data Andreei pentru aceasta leapsa si le invit pe Katynel, Meg, Alina si Alice sa preia acest tag, iar pe voi sa imi raspundeti in comentarii!

Va pup.

You Might Also Like

0 comentarii